شناسه خبر : 9404

بزرگداشت سالگرد تاسیس بیمه معلم به زمان دیگری موکول شد

بزرگداشت سالگرد تاسیس بیمه معلم به زمان دیگری موکول شد

بزرگداشت سالگرد تاسیس شرکت بیمه معلم به دلیل شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه به تعویق افتاد.

به گزارش چابک‌آنلاین، مراسم سالگرد بیست ‌و ‌پنجمین سال تاسیس بیمه معلم در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی و همچنین قرابت با ایام فاطمیه به تعویق افتاد و به زمان دیگری موکول شد.
شرکت سهامی بیمه معلم در حالی بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خود را پشت سر می‌گذارد که نامش با عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در بیستم دی ماه 1373 گره خورده است.
طی این سالها تلاش‌های بسیاری توسط همکاران شرکت، برای ارتقاء برند بیمه معلم صورت پذیرفته، این تلاش ها با شعار شفافیت تداوم یافت تا اینکه در سال 97 با ورود به بازار سرمایه و درج " ومعلم "درکدال تکمیل شد.
گفتنی است، ورود بیمه معلم به بورس درکنار تلاش برای پیاده‌سازی حاکمیت شرکتی و تشکیل کمیته‌های ریسک از اقداماتی است که در سال‌های اخیر در راستای ایجاد شفافیت صورت گرفته است.
بیمه معلم با برخورداری بیش از 2000 نماینده فعال فروش و 63 شعبه و باجه در داخل و خارج کشور توانسته در میان فعالان اقتصادی و اقشار مختلف اجتماع در توسعه فرهنگ بیمه نقش قابل ملاحظه‌ای را ایفاء کند.
بهره‌گیری از ظرفیت‌های منحصربفرد سهام‌داری همراه با هیئت مدیره منسجم، در تحقق اهداف بیمه معلم تاثیرگذار بوده است.
جذب پرتفوی قریب به 20 هزار میلیارد ریالی با اتکاء بر اصلاح ترکیب پرتفوی و تمرکز بر بیمه‌های عمر از دستاوردهای قابل‌توجه این شرکت بیمه است که سبب گردید در چندین سال پیاپی در زمره چند شرکت برتر کشور قرار گیرد.

با تعویق مراسم سالگرد تاسیس بیمه معلم به دلیل شهادت سردار سلیمانی و ابراز همدردی این شرکت با اجتماع بزرگ مردم، زمان برگزاری مراسم متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال نظر