شناسه خبر : 9326

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر ۴ هزار مستمری‌بگیر دارد

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر 4 هزار مستمری‌بگیر دارد

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مازندران، گفت: این صندوق بیمه‌گر در استان مازنداران بالغ بر ۱۰۰ هزار بیمه شده و ۴ هزار مستمری‌بگیر دارد.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایلنا، محمد ابراهیمی با بیان اینکه بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی دولت مکلف است که خدماتِ بیمه‌ اجتماعی را به آحاد جامعه ارائه کند، افزود: از همین رو روستاییان به عنوان قشر مولد جامعه تحت پوشش خدمات بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار می‌گیرند. دولت دو برابر سهم حق بیمه‌ای که بیمه‌شدگان می‌پردازند را به صندوق بیمه اجتماعی واریز می‌کند که این برای بیمه‌شدگان یک مزیت بزرگ است.  

وی افزود: این صندوق بیمه‌گر در استان مازنداران بالغ بر ۱۰۰ هزار بیمه شده و ۴ هزار مستمری‌بگیر دارد که از طریق ۱۰۵ کارگزاری به امور بیمه‌شدگان و افرادی که قصد بیمه‌شدن دارند به آنها رسیدگی می‌کنیم. 

ابراهیمی با اشاره به تلاش استانداری مازندران برای جذب بیمه‌شدگان جدید در صندوق بیمه اجتماعی، گفت: استاندار مازندران، فرمانداران را برای همکاری با صندوق متقاعد کرده‌اند و ما هم برای توسعه خدمات خود از کارگزاری‌ها بازدید می‌کنیم و در ستادهای توسعه شهرستانی حضور پیدا می‌کنیم. همچنین به منظور افزایش سطح تعاملات خود در بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی حضور پیدا می‌کنیم.   

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مازندران، افزود: برای جلب رضایت بیمه‌شدگان یک سفر زیارتی به مشهد مقدس را برنامه‌ریزی کرده‌ایم که ۱۰۰ نفر از استان مازندران و ۲۰۰ نفر از استان هرمزگان در این سفر زیارتی شرکت‌ می‌کنند. این برای اولین بار است که سفر زیارتی تدارک می‌یبنیم. 

ارسال نظر