شناسه خبر : 9281

جریمه بیمه‌ای ۲۲ واحد تولیدی خوش‌حساب در قشم بخشیده شد

جریمه بیمه‌ای 22 واحد تولیدی خوش‌حساب در قشم بخشیده شد

۲۲ واحد تولیدی خوش حساب در جزیره قشم از ۱۳ خردادماه تا پایان شهریورماه سال جاری درخواست بخشودگی در مجموع ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جرایم بیمه‌ای خود را به سازمان تامین اجتماعی ارائه کردند که با این درخواست‌ها موافقت شد.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایرنا، رییس اداره تامین اجتماعی قشم در نشست کمیته تسهیل و رفع موانع تولید قشم گفت: قطعی شدن این بخشودگی نیازمند تصویب موافقت با درخواست‌های مذکور در این کمیته است.

عباس اکبری افزود: ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال نیز مجموع حق بیمه از این ۲۲ واحد است که بنا به مورد از ۱۲ تا ۳۶ ماه به صورت تقسیط دریافت می‌شود.

فرماندار قشم نیز در این نشست تصریح کرد: با نظر مثبتی که برای کمک به تولیدکنندگان شکل گرفته است، بخشودگی جرایم این ۲۲ واحد تولیدی به تصویب می‌رسد.

علیرضا نصری افزود: نگاه سازمان تامین اجتماعی در استان هرمزگان و نیز در شهرستان قشم کمک به ارتقای بهره‌وری واحدهای تولیدی است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

ارسال نظر