شناسه خبر : 9063

استفاده از دفترچه رایگان بیمه سلامت فقط مربوط به مراکز درمانی دولتی است

استفاده از دفترچه رایگان بیمه سلامت فقط مربوط به مراکز درمانی دولتی است

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه افرادی که از بیمه رایگان استفاه می‌کنند، فقط باید به مراکز درمانی دولتی مراجعه کنند، گفت:‌ تاکنون بالغ بر ۸۰۰ هزار نفر برای استفاده از بیمه اجباری رایگان سلامت ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از فارس، طاهر موهبتی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: تغییرات رشد بار مراجعه مردم به مراکز درمانی تابع تغییرات سال گذشته است و هیچ گزارشی در خصوص کاهش مراجعات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تایید نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: ما در سازمان بیمه سلامت چند کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهیم که یکی از آنها رفع همپوشانی بیمه‌ای است؛ یعنی افرادی هستند که چند دفترچه بیمه دارند؛ در نتیجه توافق کرده‌ایم هرجا بیمه سلامت رایگان داشتند، با بیمه‌های دیگر همپوشانی داشته باشیم و افراد از بیمه رایگان سلامت استفاده نکنند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت یادآور شد: ما صندوق بیمه سلامت داریم که به صورت رایگان است و افرادی که از بیمه رایگان استفاه می‌کنند، فقط باید به مراکز درمانی دولتی مراجعه کنند.

موهبتی درباره «سرنوشت انجام آزمون وسع برای طرح بیمه اجباری رایگان سلامت‌»،خاطرنشان کرد: تا به امروز بالغ بر 800 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از روز گذشته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاعات 480 هزار نفر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ما اعلام کرده و ما از فردا کار بیمه‌ کردن آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز می‌کنیم.

ارسال نظر