شناسه خبر : 8478

بیمه مشاغل خرد به عنوان یک رشته جدید بیمه‌ای به رسمیت شناخته شود

بیمه مشاغل خرد به عنوان یک رشته جدید بیمه‌ای به رسمیت شناخته شود

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران پیشنهاد کرد که بیمه مشاغل خرد به عنوان یک رشته جدید بیمه‌ای توسط بیمه مرکزی ایجاد شود و گفت: با این کار نمایندگان بیمه می‌توانند، کسب و کار خود را بیمه کنند که به پایداری شرکت‌های بیمه بسیار کمک می‌کند. وقتی ما به دنبال فراهم کردن آرامش برای دیگران هستیم، باید بتوانیم برای خود نیز آرامش ایجاد کنیم.

به گزارش چابک آنلاین، سیدمحمد کریمی روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت شانزدهمین سالروز تاسیس بیمه ملت، این شرکت را یکی از شرکت هایی عنوان کرد که در دوران تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران در دولت هشتم با قبول ریسک های بزرگ به یاری نظام آمد و افزود: سعی ما در آن دوران این بود که حتی یک روز هم کشور بدون بیمه باقی نماند که موفق هم بودیم و البته امروز هم با وجود تحریم های سخت، در این مسیر حرکت می کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت بیمه ملت با پذیرش ریسک های بزرگ از جمله ریسک انرژی در این مسیر قدم گذاشته است، اظهار داشت: ساختار بیمه ملت براساس نمایندگی های فروش بنا شده و این یکی از بهترین ساختارها در صنعت بیمه است و قطعا استراتژیست های این شرکت برای تداوم این مسیر و آینده آن برنامه های خوبی دارند.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، توجه به ساختار نیروی انسانی در این مسیر را بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: در تقویت شبکه فروش باید به احساس همگرایی با مدیران بالادستی و سایر نمایندگان فروش و امنیت شغلی دست اندرکاران بخش فروش توجه کافی داشت.

وی با تاکید بر اینکه باید تعامل دو سویه بین نمایندگان و مدیران شرکت برقرار شود، گفت: کشور ما در بحث نفوذ صنعت بیمه نسبت به سایر کشورها، جایگاه مناسبی ندارد و به همین دلیل باید فرهنگ بیمه را بین آحاد جامعه گسترش دهیم. افزایش ضریب نفوذ صنعت بیمه در کشور، فرصت بسیار مغتنمی است که جای هیچ فرد و شرکتی را تنگ نمی کند.

وی گفت: امروز شورای هماهنگی استان ها در سندیکای بیمه گران ایران، بسیار جدی و پرقدرت در مسیر تعالی در حال حرکت است و به این شوراها تاکید داشته ام که برای فروش بیمه نامه باید اخلاق حرفه ای را رعایت کنند، زیرا در دنیای کسب وکار امروز کسانیکه به این موضوع دقت نداشته باشند، حذف خواهند شد.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران گفت: حمایت شرکت ها از نمایندگان فروش، آموزش و توانمندسازی نمایندگان، توسعه واحدهای نمایندگی و معاضدت قضایی، پاداش و تشویق بیشتر نمایندگان و شبکه فروش، مشارکت دادن آنها در منافع، استفاده از ابزار و امکانات تبلیغاتی، استفاده از پیشنهادهای متنوع توسط نمایندگان، رتبه بندی آنها باید در دستور کار شرکت های بیمه قرار گیرد.

وی پیشنهاد کرد که بیمه مشاغل خرد نیز به عنوان یک رشته بیمه ای در بیمه مرکزی به رسمیت شناخته شود و گفت: با این کار نمایندگان بیمه می توانند خودشان، خود را بیمه کنند که به پایداری شرکت های بیمه بسیار کمک می کند. وقتی ما به دنبال فراهم کردن آرامش برای دیگران هستیم، باید بتوانیم برای خود نیز آرامش ایجاد کنیم.

گفتنی  است  شانزدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه ملت با حضور میرزایی معاون اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، رضایی مدیر کل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای بیمه مرکزی، صلاحی نژاد مدیرعامل بیمه ملت و اعضای هیئت مدیره، کارکنان و شبکه فروش بیمه ملت در سالن اصلی مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

ارسال نظر