شناسه خبر : 7624

«طرح بیمه ایران من» رونمایی شد

«طرح بیمه ایران من» رونمایی شد

بیمه ایران توانسته است با توجه به شرایط پیش رو برای حفظ بقای خود امکان دیجیتالی جدیدی را برای نمایند‌ه ها بوجود اورد.

به گزارش چابک آنلاین، مدیرعامل بیمه ایران در مراسم رونمایی از “پروژه بیمه ایران من” با اعلام این که با درگاه دیجیتال بیمه ایران از تمامی ظرفیت‌های بیمه بصورت برخط (انلاین) استفاده خواهد شد، گفت:وضع بیمه ایران در ۵ ماه نخست سال بیانگر ۵۰ درصد رشد است.

پورکیانی ادامه داد: تحول دیجیتال؛ پدیده‌ای است که منشا تحولات در کلیه صنایع و خدمات است که از حالت انتخاب خارج شده است و پرداختن به ان اجباری است و درک نکردن صحیح این پدیده برای برخی کسب و کار‌ها خطرناک است.

وی افزود: صنعت بیمه ایران به عنوان شرکت دولتی توانسته است با توجه به شرایط پیش رو برای حفظ بقای خود امکان دیجیتالی را برای نمایند‌ها بوجود اورد.

پورکیانی تصریح کرد: بسیاری از نمایندگان احساس نگرانی از این بابت داشتند که شرکت‌های خصوصی در این زمینه بهتر عمل کنند و بیمه ایران نتواند رقابت کند که این نگرانی مرتفع شد و با عملیاتی شدن این درگاه حرکتی در صنعت بیمه خواهیم داشت.

وی بیان کرد: منافع همه ذی نفعان، شرکت‌ها و نماینده‌ها در طراحی درگاه رعایت شده است و از بازوی توانمند نمایندگان بیمه در این طرح به خوبی استفاده کردیم.

معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران: در درگاه خدمات الکترونیکی بیمه ایران ،بیمه نامه شخص ثالث تمدید و بفروش می رسد.

امیر نعمت الهی در مراسم رونمایی از «طرح بیمه ایران من» گفت: سامانه درگاه خدمات الکترونیکی بیمه ایران ویژگی های زیادی در ارتباط با مشتریان دارد بطوریکه کمتر از ۱۰ ثانیه برنامه دانلود و قابل استفاده می شود.

نعمت الهی ادامه داد: در سامانه my.iraninsurance.ir خدماتی چون نرخ دهی ،استعلام اصالت ،سوابق بیمه نامه و فروش ارائه می شود.

وی ادامه داد: مشارکت و جایگاه شبکه فروش نیز در این سامانه در نظر گرفته شده است بطوریکه هر نماینده در بیمه ایران لینک اختصاصی خواهد داشت و در صورت فعالیت و تبلیغات ، بیمه نامه با کد نماینده صادر می شود.

ارسال نظر