شناسه خبر : 6250

غلامرضا سلیمانی:

مجموعه‌ای که در چارچوب قانون حرکت کند در پاسخگویی به نهادهای نظارتی مشکلی ندارد

مجموعه‌ای که در چارچوب قانون حرکت کند در پاسخگویی به نهادهای نظارتی مشکلی ندارد

بیمه مرکزی مجموعه دانش محور و متکی بر سرمایه‌های انسانی است و هر تلاشی برای تقویت بخش نیروی انسانی در حوزه های اداری، رفاهی و آموزشی نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.

به گزارش چابک‌آنلاین، غلامرضا سلیمانی که در آیین تودیع و معارفه مدیر کل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی، سخن می گفت با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، ضمن اعلام این مطلب افزود: ایجاد تحول سازمانی مستلزم ایده‌های نوین است و با برقراری ارتباط سازنده و هم افزایی با نهادهای ناظر و متناظر می‌توان این هدف بزرگ را محقق کرد.
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به ضرورت حفظ استقلال و اقتدار مجموعه بیمه مرکزی، نسبت به همکاری تنگاتنگ با سازمان های نظارتی تاکید کرد و گفت: مجموعه ای که در چارچوب ماموریت ها و مسئولیتهای قانونی خود حرکت می‌کند در برابر پاسخگویی به سوالات نهادهای نظارتی هیچ گونه مشکل و محدودیتی نخواهد داشت.
وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل سابق توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی از این اداره کل به عنوان یک مدیریت حساس و استراتژیک یاد کرد و اظهار داشت: ایفای وظایف اداری در کنار ایجاد فضای مناسب رفاهی و بهبود وضعیت معیشت و تامین رضایت کارکنان در پیشبرد برنامه ها و تقویت اصل وفاداری سازمانی تاثیر انکار ناپذیری دارد.
رئیس شورای عالی بیمه با تاکید بر اصل شایسته سالاری، از اهمیت دو بخش آموزشی و استخدامی سخن گفت و خاطرنشان کرد: اگر هر یک از کارکنان سازمان ها در جایگاه اصلی خود خدمت کنند مشکلات مدیریتی به حداقل می رسد و میزان رضایت مردم افزایش خواهد یافت.
وی در پایان ضمن تقدیر از خدمات "محمد حسین فلاحتکار" _مدیرکل پیشین توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی از جانشین وی "علیرضا باقری ده آبادی" به عنوان مدیر فعال و خوش‌فکر یاد کرد و افزود: همدلی همگرایی و نگاه فارغ از تبعیض می‌تواند نقطه عطفی برای تحولی دوباره در مجموعه توسعه اداری و پشتیبانی نهاد ناظر صنعت بیمه باشد.
گفتنی است در پایان این مراسم اعضای هیئت عامل و مدیران بیمه مرکزی نیز ضمن خوشامدگویی به مدیرکل جدید توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی آمادگی خود را برای هرگونه تعامل اعلام کردند.

ارسال نظر