شناسه خبر : 6231

موبایل اپلیکیشن سوابق بیمه شدگان کارپرداز هیچ گونه ارتباطی با تامین اجتماعی ندارد

موبایل اپلیکیشن سوابق بیمه شدگان کارپرداز هیچ گونه ارتباطی با تامین اجتماعی ندارد

مدیر کل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی گفت: موبایل اپلیکیشن سوابق بیمه شدگان کارپرداز (باجه شهروندی) هیچ گونه ارتباطی با این سازمان ندارد و دارای مجوزی برای سرویس دهی به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی نمی باشد.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی معیری افزود: استفاده کنندگان از این نرم افزار، مشمول پرداخت هزینه روزانه به مبلغ پنج هزار ریال (شارژ ارزش افزوده) می‌شوند.

وی ادامه داد: بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی می‌توانند از طریق وب سایت رسمی سابقه، به نشانی https://sabeghe.tamin.ir و همچنین نسخه جدید موبایل اپلیکیشن «تأمین اجتماعی من» (قابل دانلود از طریق وب سایت رسمی این سازمان به نشانی https://tamin.ir و کافه بازار) به صورت رایگان از این خدمات استفاده کنند.

معیری اضافه کرد: امکان دریافت آخرین سابقه و ریز دستمزد از طریق کد دستوری (USSD) با شماره‌های #۱۴۲* و #۱۴۲۰*۴* نیز فراهم است.

وی تاکید کرد: بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی در صورت دریافت برنامه ذکر شده، در اسرع وقت نسبت به حذف برنامه از گوشی همراه خود و غیر فعال نمودن سرویس ارزش افزوده اقدام نمایند.

سازمان تأمین اجتماعی با حدود ۴۲ میلیون نفر بیمه شده و مستمری بگیر، در حال حاضر ۶۰ نوع خدمت بیمه‌ای و درمانی به صورت غیرحضوری به افراد زیرپوشش ارایه می‌دهد. این سازمان دارای مراکز مختلف بیمه‌ای و درمانی است و ۳۵۶ بیمارستان و درمانگاه تأمین اجتماعی بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تامین می‌کند.

بخش بیمه‌ای این سازمان دارای ۴۸۰ شعبه در سراسر کشور است و خدمات بیمه‌ای از طریق این واحدها به جامعه تحت پوشش ارایه می‌شود. همچنین برای تسهیل امور و دسترسی آسان‌تر مردم به خدمات تأمین اجتماعی، شعب اقماری و کارگزاری‌های این سازمان نیز به عنوان واحدهای وابسته به شعب، مشغول فعالیت هستند.

ارسال نظر