شناسه خبر : 47333

اختصاصی چابک آنلاین؛

نسل آینده صنعت بیمه با کشف استعدادها از بین نخبگان تامین می شود

نسل آینده صنعت بیمه با کشف استعدادها از بین نخبگان تامین می شود

مجتبی حیدری، معاون توسعه مدیریت و عضو هیات عامل بیمه مرکزی :

چابک آنلاین، زهرا نامداری، تفاهم نامه ای  با دانشگاه تهران  تحت عنوان مدرسه و حکمرانی  طی سال گذشته منعقد شده که به دنبال دانش افزایی و توسعه فردی همکاران خود در صنعت بیمه بودیم.

هدف از این اقدام این بود تا با استفاده از تجارب دانشگاه تهران شکافی که بین حوزه دانش تا رسیدن به تجربه وجود دارد، رفع شود.

همزمان با همکاری ای که با دانشگاه تهران داشتیم ، تفاهم نامه ای را نیز با پژوهشکده وزارت امور اقتصاد و دارایی  امضا کردیم.

در این فرآیند به دنبال کشف استعداد در دانشگاه های مختلف بودیم تا خلا ورودی افراد باانگیزه به صنعت بیمه را با شناسایی نخبگان با انگیزه در رشته های مرتبط در حال تحصیل هستند برطرف کنیم.

نخبگان بعد از  گذراندن دوره آموزش حضوری، بر اساس علایق و نمراتی که کسب کرده بودند و نیز رشته های تحصیلی به شرکت های بیمه مختلف کشور معرفی شدند.

نخبگان پس از معرفی به شرکت های مختلف بیمه،۲ ماه کارآموزی را بر اساس آنچه آموخته بودند ،سپری کردند.

به مدت ۲  سال از افراد نخبه در بحث تدوین رساله دکتری و داشتن مشاور حمایت خواهد شد و امیدواریم که خروجی مطالعاتی آنها برای چالش های صنعت بیمه موثر واقع شود.

طبق توافقی که با پژوهشکده داریم، تحت عنوان باشگاه کسب و کار در خدمت نخبگان هستیم و تجربیات آنها را در باشگاه کسب و کار بیمه توسط مربی که برای آنها مشخص کردیم مدیریت می کنیم تا به مقصود برسند.

مدرسه کسب و کار بیمه اولین دوره مدرسه حکمرانی است و دومین دوره  قطعا از خرداد آغاز می شود.

نسل های آینده صنعت بیمه کشور را باید از کشف استعدادی که در فرآیند مدیریت استعداد طراحی می کنیم،تامین کنیم.

 

حجم ویدیو: 48.34M | مدت زمان ویدیو: 00:06:46 دانلود ویدیو
ارسال نظر