شناسه خبر : 45864

حضور رؤسای شعب بیمه نوین در هیأت رئیسه شورای هماهنگی استان‌ها

حضور رؤسای شعب بیمه نوین در هیأت رئیسه شورای هماهنگی استان‌ها

نتایج اولین دوره انتخابات سراسری هیأت رئیسه شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه در استان‌ها اعلام شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین؛ این انتخابات که توسط سندیکای بیمه‌گران ایران برگزار شد، تعدادی از رؤسای شعب بیمه نوین به عنوان رئیس، نائب رئیس و یا دبیر هیأت رئیسه شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه در استان‌ها انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش؛ در استان همدان؛ «زانیار قربانی» به عنوان رئیس، در استان زنجان، «سعید آقاجانلو» به عنوان نائب رئیس، در استان فارس؛ «محمدصادق چکامه گوی مطلق» به عنوان نائب رئیس و در استان اصفهان؛ «حسین استاد رحیمی»؛ در استان ایلام؛ «امیر اسدی»؛ در استان لرستان؛ «نادر فتحی کاوه» و در استان کردستان؛ «اسعد نظری» به عنوان دبیر انتخاب شدند.

شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه در استان‌ها وظایف و اهدافی همچون ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در فعالیت‌های بیمه در بین بیمه‌گران و اجرای اصول بیمه‌گری و توسعه بازار، بررسی راهکارهای توسعه فرهنگ بیمه و گسترش ضریب نفوذ بیمه در استان‌ها و نیز کوشش برای حفظ و تقویت سلامت بازار بیمه در استان و گسترش معیارهای اخلاقی و حرفه‌ای و پرهیز از رقابت‌های غیر سازنده در صنعت بیمه را بر عهده دارد. این شورا زیر نظر سندیکای بیمه‌گران فعالیت دارد.

انتخاب و حضور فعال رؤسای شعب بیمه نوین در هیأت رئیسه شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه در استان‌ها، نشان تعهد و کارآمدی مدیران این شرکت به گسترش فرهنگ بیمه و تحقق اهداف متعالی صنعت بیمه در سراسر کشور است.

 

ارسال نظر