شناسه خبر : 4536

شهرستان بیرجند در زمینه جذب تعداد بیمه شدگان تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی رتبه هشتم را از آن خود کرد

 شهرستان بیرجند در زمینه جذب تعداد بیمه شدگان تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی رتبه هشتم را از آن خود کرد

شهرستان بیرجند در زمینه تعداد بیمه شدگان تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر رتبه هشتم را دارد.

به گزارش چابک آنلاین ،همایش کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان خراسان جنوبی با حضور ابوالفضل فرج زاده، مدیر صندوق استان خراسان جنوبی و کارگزاران، در محل سالن جلسات فرمانداری بیرجند برگزار شد.

مدیر استان خراسان جنوبی در ابتدا اشاره کرد شهرستان بیرجند با 4 کارگزاری فعال، دارای 52 درصد میزان جذب بیمه شده جدید از سهمیه تکلیفی ابلاغی سال 97 است که بالاترین میزان جذب در استان را داراست.

او در ادامه با بیان اینکه نیاز به ایجاد تعاملات بین دفتر امور روستایی استانداری و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر وجود دارد، افزود: برای بررسی مسائل و مشکلات در حوزه های کارگزاران و دهیاران چنین تعاملی ضروری است.

ابوالفضل فرج زاده همچنین گفت: ارتقاء بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر  نیاز به کارگروه دارد و یک نهاد به تنهایی نمی تواند پاسخگو باشد در این راستا امیدواریم در دو ماه آینده تا پایان سال ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی استانی برگزار شود.

مدیر صندوق استان خراسان جنوبی افزود: در هر شهرستان یک کارگزار به عنوان کارگزار ویژه وجود دارد که مسئول پیگیری تشکیل ستاد راهبردی در آن شهرستان است و هر سال حداقل یک بار باید این ستاد در هر شهرستان برگزار شود. 

فرج زاده از رتبه هشتم شهرستان بیرجند در زمینه تعداد بیمه شدگان تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خبر داد و ادامه داد: تا کنون در 4 شهرستان بیرجند، خوسف، بشرویه و سربیشه ستاد راهبردی برگزار شده است.

او همچنین با بیان اینکه کارگزاری 60052 بیرجند در زمینه میزان نرخ وفاداری بیمه شدگان رتبه ممتاز استان را کسب کرده است که جای تقدیر و تشکر  دارد گفت: بر اساس شاخص ها در زمینه استفاده کارگزاران از اتوماسیون چارگون استان رتبه 2 در سطح کشور را دارد.

او  افزود: 94 درصد کارگزاران استان از این اتوماسیون اداری استفاده می کنند و این در حالی است که در استان هایی با تعداد کارگزاری بالا میزان استفاده بسیار پایین است.

 

 

 

 


 

ارسال نظر