شناسه خبر : 42859

آیین رونمایی از سایت جدید بیمه البرز برگزار شد

آیین رونمایی از سایت جدید بیمه البرز برگزار شد

وب سایت جدید شرکت بیمه البرز همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با هدف توسعه تعامل با ذی نفعان و تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات، با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این شرکت راه اندازی شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، مدیرعامل این شرکت در آیین رونمایی از وب سایت جدید با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی اعلام کرد: هوشمندسازی، اصلاح و تکمیل زیرساخت های فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال از برنامه های اصلی بیمه البرز در سال جاری است بر همین اساس و با هدف پاسخگویی به نیازهای جدید مشتریان  وب سایت جدید بیمه البرز راه اندازی شد.

موسی رضایی با اشاره به این که عرضه طرح های نوین بیمه البرز همچون شوکا، شلر و بلوط و راه اندازی سامانه پرداخت خسارت آنلاین بدنه و ثالث خودرو حاکی از پویایی و انعطاف پذیر بودن فناوری اطلاعات در بیمه البرز است، گفت: بیمه البرز همیشه از پیشگامان استفاده از فناوری اطلاعات در ارایه خدمات به مشتریان بوده و در همین راستا سایت جدید را با رویکردی خلاقانه و با مدیریت علمی راه‌اندازی کرده تا ارایه خدمات متنوع خود را برای مشتریان تسهیل سازد.

محمد اخلاقی، مدیر فناوری اطلاعات بیمه البرز نیز در این آیین، گفت: پس از مطالعات و نیازسنجی‌های دقیق، سایت جدید با شکلی کاملا متفاوت و با رعایت استاندارها و الزامات ISQI راه‌اندازی شد تا بدین ترتیب مشتریان به ساده ترین روش بتوانند به سرویس ها و خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

وی افزود: در سایت جدید بیمه البرز که با استفاده از پیشرفته‌ترین و کارآمدترین نرم‌افزارهای موجود طراحی و راه‌اندازی شده است، اطلاعات در راستای بهبود کیفیت ارایه خدمات به صورت لحظه‌ای به روز می‌شود .

 

 

ارسال نظر