شناسه خبر : 42258

برگزاری نشست اعضای هیئت مدیره شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی نمایندگان صنعت بیمه با دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران

برگزاری نشست اعضای هیئت مدیره شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی نمایندگان صنعت بیمه با دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران

اعضای جدید هیئت مدیره شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی نمایندگان صنعت بیمه در دیدار با دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به بیان دغدغه‌ها و انتظارات شبکه نمایندگان صنعت بیمه پرداختند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، در این نشست محسن پورکیانی ضمن ابراز خرسندی از تشکیل شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی نمایندگان صنعت بیمه، وجود یک تشکل مستقل را جهت انعکاس یک صدای واحد از جامعه بزرگ نمایندگان فروش صنعت بیمه ضروری دانسته و بر اهمیت گفتمان سازی در یک فضای تعاملی، قانونی و منطقی تاکید نمود.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ضمن تایید برخی از چالش‌ها و دغدغه‌های به حق نمایندگان، ضرورت برخورداری کلیه بازیگران عرصه فروش صنعت بیمه از فضای رقابتی عادلانه را متذکر شده و تاکید کرد: در فضای کسب و کار بیمه می‌بایست ضمن توجه به بکارگیری فناوری‌های نوین منافع کلیه ذینفعان از جمله سهامداران، کارکنان، نمایندگان، کارگزاران و مشتریان را تا حد امکان تامین نمود.

وی در پایان سخنان خود، ضمن تشکر از پیشنهادات ارائه شده گفت: امیدواریم با هماهنگی و تعامل بیش از پیش بتوانیم مشکلات شبکه فروش خدوم صنعت را مرتفع کنیم.

در ادامه این نشست، دکتر سوری دبیر کارگروه شبکه فروش و بازاریابی سندیکای بیمه‌گران ایران ضمن ارائه گزارشی از اقدامات کارگروه و شورای مشورتی شبکه فروش، موفقیت شرکت‌های بیمه را در گرو توسعه و توانمندسازی شبکه فروش دانست و آمادگی کارگروه جهت تداوم فعالیت‌ها و اقدامات حمایتی از این شورا را اعلام نمود.

همچنین حسین طاهری رئیس شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی صنعت بیمه، ضمن تشکر از نگاه و رویکرد تعاملی و حمایتی دبیرکل سندیکای بیمه گران، افزایش اعتماد جامعه نمایندگان را ضروری دانست و اهم چالش‌های شبکه فروش از جمله مشکلات فعالیت کارگزاران برخط(رسوب حق بیمه و ارائه تخفیفات غیرقانونی)، اعمال ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی و آیین نامه ۷۵ شورای عالی بیمه عنوان نمود.

گفتنی است در این نشست سایر اعضای هیئت مدیره شورای هماهنگی به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.

 

ارسال نظر