شناسه خبر : 4125

شمار بیمه‌شدگان اجباری تأمین اجتماعی زنجان به ۱۱۲ هزار نفر رسید

شمار بیمه‌شدگان اجباری تأمین اجتماعی زنجان به ۱۱۲ هزار نفر رسید

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان به بیمه‌شدگان اجباری در استان زنجان اشاره کرد و گفت:بیمه‌شدگان اجباری تأمین اجتماعی دراستان از ۱۰۴ هزار نفر به ۱۱۲ هزار نفر درسال ۹۷ افزایش یافته است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر ، مسعود علیاری در حاشیه جلسه کار گروه پسماند در جمع خبرنگاران، به بیمه‌شدگان اجباری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بیمه‌شدگان اجباری تأمین اجتماعی در استان از ۱۰۴ هزار نفر در سال ۹۵ به ۱۱۲ هزار نفر در سال ۹۷ افزایش پیدا کرده است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه تعداد بیمه‌شدگان اجباری تأمین اجتماعی در استان زنجان روند رو به رشدی دارد و تا پایان سال هم بیشتر می شود و در همین راستا پنج هزار نفر نیز بازنشسته شده‌اند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: این تعداد بیمه‌ شده اجباری نشان می‌دهد اشتغال در استان زنجان وضعیت خوبی دارد.

عیاری تأکید کرد: استان زنجان هفت شعبه دائم تأمین اجتماعی و هفت شعبه اقماری دارد و یک شعبه کارگزاری نیز در استان فعالیت می‌کند و این سازمان یک سازمان غیردولتی عمومی است که بخش عمده مالی آن از محل حق بیمه‌ها با مشارکت بیمه‌شده و کارفرما تأمین می‌شود و متکی به منابع دولتی نیست.

وی گفت: سازمان تأمین اجتماعی استان زنجان با تحت پوشش  قرار دادن افراد تأکید زیادی دارد  و یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی است. 

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان ابراز کرد: مأموریت اصلی سازمان تأمین اجتماعی استان زنجان تحت پوشش قرار دادن کارگران و کارکنان مزد و حقوق‌بگیر به‌صورت اجباری و صاحبان حرفه و مشاغل آزاد به‌صورت اختیاری است.

 


 

ارسال نظر