شناسه خبر : 3928

پرداخت سریع خسارت کشتی نارگل توسط بیمه معلم

پرداخت سریع خسارت کشتی نارگل توسط بیمه معلم

محمد حبیبی، مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیما بیمه معلم با بیان اینکه سرمایه بیمه شده بدنه کشتی نارگل رقمی معادل ۶۵۰ هزار دلار است، از پرداخت سریع خسارت این کشتی به محض ارزیابی میزان خسارت خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین : روز 29 اذرماه 1397 معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان آستارا از به گل نشستن کشتی تجاری نارگل در دریای خزر خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفاتی نداشته است و همه خدمه کشتی در سلامت کامل هستند.

 گفتنی است، این کشتی تجاری پس از بارگیری و هنگام خروج از بندر در اثر برخورد با دهانه اسکله و ایجاد شکاف در بدنه، دچار آب‌گرفتی شدید ‌شد و در دهانه اسکله به گل نشست.

 در این راستا محمد حبیبی با بیان اینکه ارزش بیمه بدنه کشتی نارگل معادل 650 هزار دلار است، گفت: با ارزیابی های اولیه به نظر می رسد سطح خسارت چندان بالا نخواهد بود.

 به گفته وی طبق گزارشاتی که کاپیتان کشتی ارائه کرده است، این کشتی در مسیر کانال آستارا به گل نشسته است که با کمک یدک کشها عملیات نجات کشتی انجام شده که حین عملیات یدک کشی، شکافی در بدنه کشتی ایجاد شده که در نهایت با اضافه شدن یدک کشها کار نجات انجام و تعمیرات ابتدائی جهت جلوگیری از غرق شدن کشتی صورت گرفته است.

 مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیما بیمه معلم در ادامه با اشاره به اینکه بیمه معلم در حال عملیات ارزیابی خسارت است اظهار داشت: این شرکت بیمه ای به محض مشخص شدن میزان خسارت صورت گرفته آمادگی کامل برای پرداخت خسارت را داراست.

 محمد حبیبی با تاکید بر اینکه بیمه بدنه کشتی های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تحت پوشش بیمه معلم قرار دارد، تاکید کرد: این گروه شامل شرکت کشتیرانی خزر، والفجر، ایمسنگ و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی می باشد.

 این مدیر با تجربه و توانمند بیمه معلم در پایان افزود : شرکت بیمه معلم بر اساس سند چشم انداز خود، تنها در زمان قرارداد همراه بیمه گذار خود نیست و درکلیه مراحل و بخصوص در زمان خسارت هر گونه همراهی را با بیمه گذاران خود خواهد داشت.

 


 

ارسال نظر