شناسه خبر : 3754

تمام مشترکان برق خانگی و تجاری در اردبیل بیمه شدند

تمام مشترکان برق خانگی و تجاری در اردبیل بیمه شدند

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: تمام مشترکان برق خانگی و تجاری در این استان بیمه بوده و خسارت وارده به آنها پرداخت می شود.

چابک آنلاین: حسن محمدی بیان کرد : براساس توافق انجام شده بین شرکت مادر تخصصی توانیر و بیمه دی تمامی مشترکان برق خانگی و تجاری از اول فروردین تا پایان امسال تحت پوشش بیمه حوادث ناشی از انشعاب برق هستند.

وی اظهار داشت: این بیمه تمامی مشترکان برق خانگی و تجاری از جمله شهری، روستایی، عشایری، ساکنان و اشخاص ثالث در عرصه و اعیان مشترک یا اختصاصی، مشاعات ساختمان‌ها و واحد‌های مسکونی و تجاری را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: طبق این قرارداد بیمه دی مکلف به جبران خسارت‌های مالی و جانی اعم از فوت، نقص عضو و جبران هزینه‌های پزشکی ناشی از انفجار و آتش‌سوزی جریان برق به مشترکان است.

محمدی گفت: مشترکان خسارت دیدگان در سال‌جاری می توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به آدرس www.aped.ir ، و با انتخاب منوی خدمات مشترکین، لینک سامانه دریافت خسارت مشترکین تجاری و خانگی نسبت به اعلام و ثبت خسارت و یا پیگیری آن اقدام و پس از طی پروسه مربوطه خسارت خود را از بیمه دی دریافت کنند./ایرنا

 

ارسال نظر