شناسه خبر : 3666

نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا بیان کرد :

چالش‌های اساسی صنعت بیمه ناشی از برخی مقررات حاکم بر این صنعت است

چالش‌های اساسی صنعت بیمه ناشی از برخی مقررات حاکم بر این صنعت است

نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، چالش‌های اساسی صنعت بیمه را ناشی از برخی مقررات حاکم بر این صنعت دانست.

چابک آنلاین: ابراهیم کاردگر با تأکید بر ضرورت اصلاح برخی آیین‌نامه‌های شورای عالی بیمه اضافه کرد: صنعت بیمه به این نتیجه رسیده است که برخی از این مقررات ایراد جدی دارد و تمام تلاش نهاد ناظر این است که این آیین‌نامه‌ها اصلاح شود.

وی در جمع نمایندگان و کارکنان استان البرز، با اشاره به مشکلات ناشی از جنگ قیمت‌ها در بازار گفت: مطمئن هستم هیچ کس راضی نیست صنعت بیمه در کشور زیان‌ده شود حتی بیمه گذار، اما زمانی که صنعت بیمه دچار ضرر و زیان شود، مطمئنا در بلند مدت، توان پوشش ریسک بیمه‌گذار را نخواهد داشت، لذا در بلند مدت بیمه‌گذار هم ضرر خواهد کرد.

وی با اشاره به پیشنهاد تشکیل کارگروه‌های بیمه‌ای در شرکت افزود: بیمه علم آمار، ریاضی و تحلیل ارزیابی و ریسک است. یعنی زمانی که شرکت سود دهی داشته باشد، افزایش سرمایه اتفاق می‌افتد، توانگری مالی شرکت بالا می‌رود و می‌توانیم ریسک‌های بیشتری را پوشش دهیم.

دکتر کاردگر با اشاره به تهدیدات ناشی از جنگ قیمت، از نمایندگان و  شبکه فروش خواست در این خصوص به صنعت بیمه با ارائه راهکار کمک کنند.

مدیرعامل بیمه دانا گفت: انجمن صنفی نمایندگان و کانون نمایندگان بیمه دانا باید به انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران، آسیا و البرز وصل شود تا یک تشکل فراگیر شکل گرفته و با یاری یکدیگر به حل و فصل مشکلات صنعت بیمه بپردازند.

وی، داشتن اختیارات برای مدیران مناطق را مورد تأکید قرار داد و از آنان خواست نسبت به جذب پرتفوی ماهانه و افزایش سهم صدور توجه ویژه داشته باشند.

دکتر کاردگر، مدیریت 55 درصدی سهام عدالت را یادآور شد و با اشاره به تأیید توانگری مالی سطح یک این شرکت توسط بیمه مرکزی در مقایسه با سایر شرکت‌های بیمه گفت: تفاوت ساختار پرتفوی بیمه دانا با ساختار پرتفوی شرکت‌های دیگر سبب شده تا ضمن تقویت توانگری مالی شرکت، بهبود روند فرآیندها سرعت بیشتری داشته باشد.

 

ارسال نظر