شناسه خبر : 33397

ساختمان جدید بیمه آسیا در شهر مقدس قم افتتاح شد

ساختمان جدید بیمه آسیا در شهر مقدس قم افتتاح شد

آیین افتتاح ساختمان جدید بیمه آسیا در شهر مقدس قم با حضور مدیرعامل بیمه آسیا، مسئولین بیمه مرکزی، سندیکای بیمه گران، مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور و مقامات استان قم برگزار شد.

 به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا از استان قم، مسعود بادین نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در آیین افتتاح ساختمان جدید بیمه آسیا در شهر مقدس قم، ارائه خدمات با کیفیت و متناسب با نیاز جامعه را از اهداف و راهبردهای بیمه آسیا عنوان کرد و راه اندازی این ساختمان در شهر مقدس قم را نیز در راستای این راهبرد و وجود ظرفیت های بالقوه در استان برشمرد.
 مدیر عامل بیمه آسیا در ادامه اظهار داشت: بیمه آسیا شرکت خوشنام و توانمند کشور است که با سهم ۱۱/۱۴ درصدی از بازار بیمه در سال ۱۴۰۱ به تنهایی سهم مهمی از حجم عملیات بیمه گری کشور را به عهده داشت.

وی در ادامه گفت: بیمه آسیا در سال گذشته بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان تولید پرتفوی داشته و بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان نیز به مردم خسارت پرداخت کرده است. ما به تنهایی در اسفند سال گذشته ۱۷۰۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت کردیم یعنی به طور متوسط روزانه ۷۰ میلیارد تومان خسارت به مردم پرداخت شد. طی سال گذشته نیز به طور متوسط روزانه ۳۶ میلیارد تومان خسارت پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: البته شاید به نظر برسد نرخ تورم در افزایش میزان پرتفوی شرکت تاثیر داشته است ولی با ملاحظه آمارها می‌بینیم که سال گذشته نرخ افزایش تعداد بیمه نامه های صنعت بیمه ۴ درصد بوده ولی این رقم در بیمه آسیا بیش از 5/10 درصد بوده است که نشان از آن دارد که بیمه آسیا علیرغم افزایش نرخ تورم، تعداد بیمه نامه های جدید و بازار خود را به خوبی توسعه داده است.

مسعود بادین تاکید کرد: علیرغم آن که ما می توانستیم برخی پرتفوی های پرریسک و بزرگ را جذب کنیم و آمار فعالیت خود را بیش از این افزایش دهیم، ولی سیاست بیمه آسیا به عنوان یک شرکت بزرگ و راهبر در صنعت بیمه، ریسک سنجی دقیق، مناسب و کنترل شده است تا حداکثر منافع برای بیمه گر و بیمه گذار و همچنین سهامداران تامین شود.

مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه به همکاری بیمه ای با مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور اشاره کرد و گفت: این قرارداد بیمه ای وارد نهمین سال خود شده است و ما ادامه این همکاری را توفیقی برای خود می دانیم که در خدمت طلاب محترم و خانواده معزز روحانیان سراسر کشور بوده و از برکات این همکاری همواره بهره مند شده ایم. 

وی همچنین با اظهار امیدواری از اینکه بیمه آسیا به عنوان بزرگترین بیمه خصوصی کشور در کنار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سندیکای بیمه گران، در جهت تحقق برنامه ها و اهداف صنعت بیمه به ویژه بیمه های درمانی حرکت می کند، افزود: با توجه به افزایش هزینه های درمانی، باید تلاش کنیم با اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی دقیق، خدمت رسانی به مردم در این حوزه بیمه ای دچار اختلال نشود. 

قائم مقام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز در  این مراسم ضمن تبریک افتتاح ساختمان جدید بیمه آسیا اظهار داشت: بیمه آسیا با در اختیار داشتن بیش از ۱۱ درصد بازار کشور، یکی از بهترین و منظم ترین شرکت های خصوصی بیمه است که به سبب زیرساخت های مناسب و نیروی انسانی متعهد و متخصص و شعب گسترده، رتبه ممتاز در جذب پرتفوی و ارائه خدمات را داراست.

وی با اشاره به اینکه حوزه خدمات و حوزه بیمه قرین و همزاد هم هستند، گفت: در دنیا، حوزه خدمات بر اساس ساز و کار صنعت بیمه عمل می کند. اساسا اقتصاد باید مردم محور باشد و صنعت بیمه دارای چنین ویژگی است. 

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران نیز دیگر سخنران مراسم بود و در بیاناتی ضمن قدردانی از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه آسیا در هدایت خوب و فنی این شرکت بزرگ بیمه ای، بر حفظ این روند رو به جلو در بیمه اسیا، تاکید کرد.

وی با اشاره به برخی فعالیت های صنعت بیمه در سال گذشته، گفت: صنعت بیمه در حقیقت یک تعاونی بسیار بزرگی است که در توسعه کسب و کار کشور تاثیر زیادی می گذارد و به قوام حکومت و توان حاکمیت کمک می کند لذا خدمات این صنعت و فعالیت های آن باید به نحو شایسته ای برای مردم بیان شده و شفاف سازی شود.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حسام افروز مدیرعامل موسسه الهادی ضمن قدردانی و اظهار رضایت از خدمات شایسته بیمه آسیا به روحانیون و خانواده های آنها در قرارداد فی مابین، عملکرد این شرکت در  قرارداد مذکور را نگاهی تخصصی همراه با تدین توصیف کرد و ادامه طولانی مدت این همکاری را در صنعت بیمه بی نظیر خواند.

وی افزود: من می خواهم اعلام کنم که قراداد بیمه آسیا و مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور از معدود قراردادهای صنعت بیمه است که به صورت اسلامی حرکت می کند و اجرا می شود.

مدیرعامل موسسه الهادی تصریح کرد: کمتر دیده شده است که مدیرعاملی راسا پیگیر وضعیت تک تک  بیمه گذاران و ارایه خدمات به آنها باشد ولی در این قرار داد ما شاهد پیگیری جدی آقای بادین در اجرای صحیح و شفاف قرارداد فی مابین هستیم  و البته در کنار مدیران و کارکنان پرتلاش شرکت، خودمان نیز بر اجرای شفاف و دقیق آن نظارت می کنیم.

در ادامه این مراسم از طرح جدید بیمه ای بیمه آسیا با عنوان " طرح آسیا مهر" رونمایی شد. این طرح بیمه در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم در قالب ارائه تسهیلات بانکی طراحی و ارائه شده است.

بر اساس طرح " آسیا مهر" که با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام می شود،  متقاضیان خرید پوشش های بیمه ای بیمه آسیا می توانند با مراجعه به شعب و نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور ضمن برخورداری از تسهیلات وام بانکی، انواع بیمه نامه های مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خریداری کنند.

رونمایی از لوح یادبود افتتاح ساختمان جدید بیمه آسیا در شهر مقدس قم و بازدید مسئولین از این ساختمان ، از دیگر برنامه های آیین افتتاح بود.

در این مراسم همچنین مدیرعامل را اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل، تعدادی از مدیران و مسئولین سرپرستی بیمه آسیا در استان قم همراهی می کردند.

گفتنی است ساختمان جدید بیمه آسیا در شهر مقدس قم در زمینی به  مساحت ۱۶۷۸ متر مربع و با زیربنای ۲۵۴۰ متر مربع در شش طبقه در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ ساخت آن آغاز شد و در فرودین ۱۴۰۲ به پایان رسید. در این مجتمع بیمه ای که دارای پارکینگ خسارت نیز می باشد، کلیه خدمات بیمه ای و پرداخت خسارت ارائه می شود.

 

ارسال نظر