شناسه خبر : 32761

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل بیمه دانا


پیام تبریک نوروزی مدیرعامل بیمه دانا

دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه دانا در پیامی فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، متن پیام وی به شرح زیر است:

نرم نرمک می‌رسد اینک بهار، خوش‌بحالِ روزگار...

آن هنگامه که زمین سبز می‌شود، درختان تن‌پوشی از شکوفه برتن می‌کنند، هفت‌سینِ عشق بر سفره خانه‌هایمان جای می‌گیرد و نوای یا مقلب‌القلوب... احوال‌مان را به بهترین حال فرا می‌خواند، جسم و جانِ آدمی نیز از نو متولد می‌شود.

 فصل نوشدنِ طبیعت سرآغازیست برای آنکه در گردش ایام، نو بیاندیشیم و از برکتِ آفرینش هستی، جانی دوباره از سرگیریم و به سوی عشق و نور رهسپار شویم. 

بی‌شک تقارنِ دو بهارِ رمضان و طبیعت، نویدبخش آغاز سالی پر از خیر و برکت خواهد بود و آرزوی‌مان در این شروع، پیشرفت و آبادانی ایران عزیزمان در لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران است.

سال 1401 را با تمامِ فراز و نشیب‌هایش پشت‌سر گذاشتیم. در مسیر پیشرفت و همسو شدن صنعت بیمه کشور با صنعت بزرگ بیمه در جهان گام برداشتیم و حالا در سال جدید و در چشم‌اندازی وسیع‌تر از قبل، امیدِ آن داریم که بتوانیم با یاری خداوند متعال سال نو را پرقدرت و هدفمند‌تر از پیش، به سوی تحولی بزرگ و شگرف در صنعت بیمه کشور رهنمون شویم.

سال 1402را به همه هموطنانم و به ویژه خانواده بزرگ صنعت بیمه و همکاران و نمایندگان سخت‌کوش و دلسوزم در خانواده بزرگ بیمه دانا تبریک و شادباش می‌گویم و برای ایشان از درگاه پروردگار آفرینش، «حول حالنا الی احسن الحال» را خواستارم. 

 

ارسال نظر