شناسه خبر : 3175

اتحادیه تولید کنندگان لوستر تهران از عملکرد آتیه سازان حافظ راضی نیستند!

اتحادیه تولید کنندگان لوستر تهران از عملکرد آتیه سازان حافظ راضی نیستند!

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر ، بلور و چینی تهران، گفته است که در حال حاضر اعضای اتحادیه بلور فروشان تحت پوشش بیمه آتیه سازان حافظ بوده اما از عملکرد این شرکت بیمه‌ای رضایت چندانی ندارند.

"احمد رحمانی" در گفت و گو با چابک آنلاین اظهار داشت که اعضای اتحادیه در سال های گذشته تحت پوشش بیمه ایران قرار داشتند و امسال هم تمایل به عقد قرارداد با این شرکت بیمه ای داشتند اما به دلیل هزینه بالای مبلغ  قرارداد که اعضا را مکلف می کرد تمام افراد خانواده باید تحت پوشش بیمه ایران قرار بگیرند به توافق  نهایی نرسیدند.

وی،عنوان کرد که بیمه ایران با اکثر بیمارستان ها طرف قرارداد است و بیمه گذار فقط با دادن یک کد ملی در بیمارستان هزینه های تکمیل درمان آن  می  شود و الباقی هم توسط  خود شخص پرداخت می شود.

رحمانی،یکی از مشکلات متعدد  بیمه آتیه سازان حافظ را تعداد کم بیمارستان های طرف قرارداد با این شرکت بیمه ای ذکر کرد و علت عقد قرارداد با این شرکت بیمه ای را حق انتخاب افراد در بیمه کردن اعضای خانواده برشمرد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر ، بلور و چینی تهران، در ادامه بیان کرد که برای اعضای صنف اردیبهشت ماه هر سال بیمه تکمیل درمان صادر می شود.

ارسال نظر