شناسه خبر : 30388

همزمان با سالروز تأسیس بیمه نوین

برگزیدگان جشنواره فروش باران انتخاب شدند

برگزیدگان جشنواره فروش باران انتخاب شدند

شرکت بیمه نوین همزمان با سالروز تأسیس خود طی مراسمی از بیمه گذاران برگزیده و نمایندگان برتر فروش در جشنواره باران با اهدای جوایز، قدردانی کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین، در جشنواره فروش ویژه باران این شرکت که از یکم لغایت سی‌ام آذر ماه برگزار شده بود، 3 نماینده برتر در بخش فروش بیمه‌های عمر و 3 نماینده برتر در بخش فروش بیمه‌های بدنه اتومبیل، آتش سوزی و مسئولیت، با اهدای جوایز نقدی مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین طی مراسم قرعه کشی که با حضور برخی مدیران و معاونان این شرکت برگزار شد، برندگان ویژه این جشنواره  در بخش بیمه گذاران انتخاب شدند.  

مشتریان واجد شرایط در جشنواره باران بر اساس شاخص‌هایی مانند میزان خرید و حق بیمه پرداختی در دو گروه بیمه‌های عمر و سایر محصولات بیمه‌ای ارائه شده در این جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفتند که در هر گروه از مشتریان به قید قرعه یک برنده خوش شانس انتخاب شد.

گفتنی است؛ این جشنواره که همچون سایر جشنواره‌های بیمه نوین با هدف ارتقای بهره‌وری شبکه فروش، معرفی محصولات بیمه‌ای و گسترش فرهنگ بیمه و ایجاد شرایطی جهت خرید بیمه نامه با تخفیفات ویژه برای مشتریان، برگزار شد، توانست بسترسازی مناسبی جهت مشارکت هر چه بیشتر شبکه فروش و مشتریان، فراهم کند.

ارسال نظر