شناسه خبر : 29650

اختصاصی چابک آنلاین؛

سود خالص شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی کشور؛۱۱۳ میلیون تومان

سود خالص شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی کشور؛113 میلیون تومان

درآمدعملیاتی شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی کشور در سال گذشته به ۱۲ میلیارد تومان رسید.

چابک آنلاین،بهاره تاجرباشی، هرچند که سود خالص این شرکت در دوره مذکور به 113میلیون تومان رسیده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، حدود 500 میلیون تومان کاهش داشته است.

شرکت مادرتخصصی توسعه و تجهیزمراکز بهداشتی و درمانی و تجهیزات پزشکی کشور، از سال 97 شروع به فعالیت کرده و در زمینه احداث بیمارستان‌ و فضاهای بهداشتی در کشور  فعال است.

این شرکت برای هماهنگی و بهینه سازی، افزایش کیفیت، کاهش زمان اجرا و قیمت تمام شده طرح‌های بیمارستانی در سراسر کشور، به عنوان یکی از شرکت های وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت می کند.

از قرار معلوم، سرمایه این شرکت تا پایان سال گذشته 32 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده و سود انباشته آن نیز به رقم 31 میلیون تومان رسیده است.!

 گفته می شودکه هزینه های اداری آن تا پایان سال گذشته حدود 5 میلیارد و 500 میلیون تومان  بوده  که از این رقم حدود  2 میلیارد و 400 میلیون تومان متعلق به هزینه حقوق و مزایای پرسنل است.

ناگفته نماند که  تعداد کارکنان این شرکت حدود  75 نفر بوده است.

ازجاوید علیزاده، ارسلان ازهاری، سعید علوی صدر و نصراله جان افزائی به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیزمراکز بهداشتی و درمانی و تجهیزات پزشکی کشوریاد میکنند.

مجید احمری نیز مدیرعامل این شرکت  بوده است.

به تازگی،صورت‌های مالی ۳۹۶ شرکت دولتی غیر بورسی در سامانه کدال منتشر شده است.

از این تعداد ۳۰۶ مورد مربوط به شرکت‌های دولتی، شش مورد مربوط به بانک‌ها، دو مورد از بیمه‌ها، دو مورد به مناطق آزاد تجاری و شرکت‌های زیر مجموعه‌های آنها، ۱۱ مورد زیرمجموعه شرکت‌های دبیرخانه مناطق آزاد، ۲۷ مورد مربوط به زیرمجموعه شرکت‌های بانک‌ها و بیمه‌ها، ۵ مورد مربوط به شرکت‌های زیر مجموعه تامین اجتماعی، یک مورد مربوط به مجموعه شرکت زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری، ۳۰ مورد مربوط به صورت مالی فدراسیون‌ها، ۲ مورد مربوط به موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی و چهار شرکت تحت نظارت دولت هستند.

طبق گفته سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی هدف از انتشار صورتهای مالی شرکت ها این است که مدیران دولتی و عمومی، چاره‌ای جز بهبود عملکرد نداشته باشند.

 

ارسال نظر