شناسه خبر : 27955

مشتریان بیمه عمر ۱۶ درصد بیشتر شدند

مشتریان بیمه عمر ۱۶ درصد بیشتر شدند

آمارهای بیمه مرکزی نشان می‌دهد در سال گذشته میزان بیمه حوادث ۵.۶ درصد، بیمه درمان ۱۱.۷ درصد و بیمه زندگی (عمر) معادل ۱۶.۹ درصد در مقایسه با سال ۱۳۹۹ رشد داشته اند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، بیمه مرکزی به بررسی آمار تعداد بیمه‌شدگان در سه رشته بیمه حوادث، درمان و زندگی در دو سال اخیر پرداخته است.

این آمار نشان می‌دهد که در سال گذشته معادل ۳۴ میلیون و ۹۱۳ هزار و ۴۲۸ نفر تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته‌اند که نسبت به سال ۱۳۹۹ معادل ۵.۶ درصد بیشتر شده است.

در این زمینه، بیمه معلم با تحت پوشش قرار دادن ۱۷ میلیون و ۹۸۳ هزار و ۴۶۲ و بیمه امید با ۴۲۲۴ نفر تحت پوشش بیمه حوادث قرار دادن به‌ترتیب بیشترین و کمترین سهم را دارند.

علاوه بر این، در سال گذشته معادل ۱۷ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۵۸ نفر تحت پوشش بیمه درمان قرار گرفته‌اند که در مقایسه با سال ۱۳۹۹ معادل ۱۱.۷ درصد رشد داشته است.

در این راستا، بیمه دی با تحت پوشش بیمه قرار دادن دو میلیون و ۲۹۳ هزار و ۴۴۴ نفر و بیمه حافظ نیز با ۱۰ هزار و ۹۷۵ نفر به‌ترتیب بیشترین و کمترین سهم را دارند.

از سوی دیگر، در سال گذشته معادل ۲۷ میلیون و ۸۲۰ هزار و ۶۷۸ نفر تحت پوشش بیمه زندگی (عمر) قرار گرفته‌اند که در مقایسه با سال ۱۳۹۹ معادل ۱۶.۹ درصد رشد داشته است.

در این بین، بیمه آسیا با تحت پوشش بیمه قرار دادن چهار میلیون و ۸۶۳ هزار و ۴۲ نفر و بیمه آسماری با ۱۷۸ نفر به‌ترتیب بیشترین و کمترین سهم را دارند.

 

مشتریان بیمه عمر ۱۶ درصد بیشتر شدند

مشتریان بیمه عمر ۱۶ درصد بیشتر شدند

مشتریان بیمه عمر ۱۶ درصد بیشتر شدند

انتهای پیام

 

ارسال نظر