شناسه خبر : 27778

۱۸۱ بیمه گذار، برنده طلایی ششمین جشنواره فروش بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا شدند

181 بیمه گذار، برنده طلایی ششمین جشنواره فروش بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا شدند

قرعه کشی برندگان ششمین جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز بیمه آسیا، با انتخاب ۱۸۱ برنده از میان خریداران بیمه های عمر و پس انداز در این جشنواره انجام شد.

 به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مراسم قرعه کشی برندگان ششمین جشنواره فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز با حضور مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران و اعضای هیات نظارت در سالن اجتماعات ساختمان شماره یک بیمه آسیا برگزار شد.

بنا بر این گزارش، درابتدای این مراسم، مدیر بیمه های عمر و پس انداز گزارشی از نحوه برگزاری این جشنواره، آمار مشارکت کنندگان، تسهیلات، تخفیفات و چگونگی تخصیص جوایز ارائه داد.

در مراسم قرعه کشی برندگان ششمین جشنواره فروش بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا 181 بیمه گذار از میان خریداران این بیمه نامه در سراسر کشور و براساس شاخص های بیمه نامه های کیفی، بیمه گذاران وفادار و استان ها، به قید قرعه انتخاب شدند و جوایز طلایی و ارزنده ای به آنان اختصاص یافت. این جوایز از طریق شعب مربوط به برندگان جشنواره اهدا خواهد شد.

بنا بر این گزارش، د ر این دوره از جشنواره فروش بیمه های عمر و پس انداز؛ از میان مناطق دهگانه بیمه آسیا، منطقه دو (استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد) رتبه اول، منطقه شش (استان های مازندران، گلستان و سمنان) رتبه دوم و منطقه پنج (استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) رتبه سوم را در فروش کسب کردند.

لازم به ذکر است، همچنین چندی پیش در مسابقات فروش بیمه های عمر و پس انداز ،هفتاد نماینده از شبکه فروش بیمه آسیا به عنوان فروشندگان برتر معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

ارسال نظر