شناسه خبر : 27008

اختصاصی چابک آنلاین؛

امکان خرید انواع بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری برای اتباع خارجی فراهم است

امکان خرید انواع بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری برای اتباع خارجی فراهم است

رئیس اداره کل نظارت بر بیمه‌های زندگی شرکت بیمه ایران اظهار داشت که اتباع خارجی مقیم کشور از امکان خرید انواع بیمه نامه های عمر برخوردار هستند.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، "علیرضا کسرائیان"، به چابک آنلاین، گفت: طبق دستورالعمل بیمه مرکزی ، اتباع خارجی که دارای مجوز کار و یا اقامت در ایران هستند از امکان خرید انواع بیمه نامه های عمر و زندگی مانند عمر انفرادی و عمرو حوادث در کشور برخوردار هستند.

وی،تاکید کرد که امکان خرید بیمه نامه عمر از سوی اتباع خارجی منوط به داشتن مجوز اقامت و کار در کشور است وتعهد شرکت بیمه هم تا زمانی است که فرد دارای این مجوز باشد و هنگام پرداخت خسارت هم این موضوع بررسی خواهد شد.

کسرائیان اذعان داشت که اگر اتباع خارجی به صورت دایم در ایران حضور ندارند باید بیمه نامه خود را بازخرید کنند و شرایط بازخرید بیمه نامه آنها براساس شرایط خرید است و تفاوتی بین آنها با دیگران وجود ندارد.

رئیس اداره کل نظارت بر بیمه‌های زندگی شرکت بیمه ایران ، با بیان اینکه میزان استقبال اتباع خارجی از بیمه نامه عمر به شرایط اقتصادی برمی گردد، گفت: شرکت متبوع وی در خصوص امکان خرید بیمه نامه عمر برای اتباع خارجی حاضر در ایران ، اطلاع رسانی کرده و تاحدودی هم از این امر استقبال شده است.

 

ارسال نظر