شناسه خبر : 26568

اختصاصی چابک آنلاین؛

صنعت بیمه برای افزایش ضریب نفوذ از ظرفیت دانش بنیان بهره می‌گیرد

صنعت بیمه برای افزایش ضریب نفوذ از ظرفیت دانش بنیان بهره می‌گیرد

رییس کل بیمه مرکزی، ایجاد مراکز خلاق و نوآوری را بهترین راهکار برای بروز تحولات نوآورانه در صنعت بیمه دانست و گفت: امکانات فیزیکی یک مرکز نوآوری در یکی از ساختمان های بیمه مرکزی ایجاد شده تا به شرکت ها و افرادی که صاحب ایده های نو در ارایه خدمات بیمه و تسهیل گری هستند، کمک شود.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، صبح امروز جلسه تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بیمه مرکزی با هدف سرعت بخشیدن به توسعه نوآوری در صنعت بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور با تسهیل فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق برگزارشد.

به گزارش چابک آنلاین، در رویداد امروز، مجید بهزادپور، بااشاره به هدفگذاری های کلان کشور در حوزه صنعت بیمه، براستفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و فناور در حل معضلات و چالش های صنعت بیمه تاکید کرد.

وی، هدف از امضای این تفاهم نامه را استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و فناور،  دیجیتالی کردن خدمات بیمه‌ای و رفع معضلات و چالش های موجود در صنعت بیمه با کمک نوآوری عنوان کرد.

بهزادپور، بیمه را صنعتی بزرگ خواند که برای افزایش ضریب نفوذ آن در جامعه و اقتصاد باید از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناور استفاده و در کنار تحولات نوآورانه صنعت بیمه، باید خود را به استانداردهای جهانی خدمات بیمه نزدیک کرد.

رییس کل بیمه مرکزی اظهارداشت که صنعت بیمه برای افزایش ضریب نفوذ بیمه  به کار جدی و تسهیل دسترسی  مردم به خدمات بیمه ای آسان تر نیاز دارد.

به گزارش چابک آنلاین، بهزادپور، به ظرفیت های موجود در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: توسعه فناورانه و نوآورانه صنعت بیمه به همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تلاش شرکت های دانش بنیان نیاز دارد و یکی از محورهای اصلی تفاهم نامه امروز، سرعت بخشی به توسعه نوآوری در صنعت بیمه است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از محورهای این تفاهم نامه این است که صنعت بیمه چقدر می تواند به پیشرفت شرکت های دانش بنیان و فناور کمک کند که صنعت بیمه آمادگی کامل دارد تا  نیازها و چالش های شرکت های دانش بنیان و خلاق را تا حد امکان برآورده کند.

بهزادپور اذعان داشت که در روزهای اینده رویدادی اجرایی خواهد شد تا تمام افرادی که صاحب ایده های جدید هستند بتوانند در آن رویداد مشارکت کنند و پس از آن به فراخورمعرفی، تجاری سازی خواهند شد.

در رویداد امروز مجید بهزادپور رییس کل بیمه مرکزی، سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علیرضا دلیری دستیار  معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، پرویز خوشکلام خسرو شاهی قائم مقاوم رییس کل بیمه مرکزی و هیات عامل و مدیران بیمه مرکزی حضور داشتند.

ارسال نظر