شناسه خبر : 25997

نشست مشترک تبیین قرارداد بیمه‌ای آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد

نشست مشترک تبیین قرارداد بیمه‌ای آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد

نشست مشترک تبیین قرارداد بیمه‌ای آموزش و پرورش شهر تهران با حضور مدیران ارشد بیمه دانا و معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان تهران در محل ساختمان سعدی این شرکت برگزار شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این نشست مشترک، دکتر محسن بهارلو، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش و کارشناسان منتخب اداره رفاه آموزش و پرورش استان تهران و دکتر احمد جوادی‌پور قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا، مسعود رستم‌پور معاون بازاریابی و توسعه شبکه فروش و سایر مدیران فنی مربوطه حضور داشتند.

دکتر احمد جوادی‌پور در این نشست طی سخنانی با ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم‌نامه بیمه‌ای با فرهنگیان کشور، آمادگی همکاران بیمه دانا را برای ارائه بهترین خدمات بیمه‌ای به فرهنگیان این استان اعلام و سپس به پرسش‌های مختلف کارشناسان اداره رفاه آموزش و پرورش پاسخ داد.

در این نشست همچنین دکتر محسن بهارلو معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش هم در سخنانی با مرور فعالیت‌های بیمه‌گری شرکت بیمه دانا و نقش فعال این شرکت، به خصوص در حوزه درمان، خواستار هماهنگی بیشتر و برطرف‌شدن برخی مسائل و مشکلات مربوط به ثبت‌نام همکاران خود شد.

در ادامه این نشست همچنین پس از طرح سؤالات توسط نماینده کارشناسان منتخب اداره رفاه استان تهران، پنل تخصصی مدیریت بیمه‌های آتش‌سوزی، اتومبیل، درمان، عمر وحوادث گروهی برگزار و توضیحات تکمیلی توسط مدیران بیمه دانا ارائه شد.

 این جلسه در نهایت با معرفی خدمات و امکانات پرتال بیمه دانا توسط پورمیرزا از همکاران این شرکت پایان یافت.

در ابتدای این جلسه ناصر صالحی، مدیر پروژه آموزش و پرورش بیمه دانا نیز ضمن خوشامدگویی، از بسیج همکاران خود برای رفع هرگونه مشکل احتمالی فرهنگیان و ارائه خدمات مطلوب به معلمان استان تهران خبر داد.

 

ارسال نظر