اختصاصی چابک آنلاین؛

هوشمند شدن صنعت بیمه هزینه و ریسک بیمه گزار را کم می کند

هوشمند شدن صنعت بیمه هزینه و ریسک بیمه گزار را کم می کند

مدیرتوسعه محصولات و خدمات شرکت سامانتل، یکی از برنامه های پیش روی شرکت متبوع خود را ارائه همگام بیمه موبایل بیمه سامان به مشترکین سامانتل اعلام کرد وگفت: این سرویس با توجه به زیرساخت های سامانتل امکان شناسایی سیستمی گوشی بیمه گذار را فراهم کرده و با توجه به اطلاعات هویتی مشترک، امکان بیمه موبایل وی را در کمترین زمان و حداقل هزینه فراهم می کند.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، آزیتا دهقان"، در گفت‌وگو با چابک آنلاین گفت: خدمات ارایه شده از سوی سامانتل به صنعت بیمه را می توان به دو بخش تقسیم کرد که  بخش اول در رابطه با وضعیت فعلی و بخش دوم موضوعی است که با توجه به مسیر ارایه خدمات بیمه در دنیا به سمت آن حرکت می کنیم.

وی، افزود: صنعت بیمه در دنیا برای کاهش هزینه نهایی بیمه‌گزار وکاهش ریسک بیمه گر به سمت هوشمند شدن حرکت می کند که این اتفاق به واسطه ارتباطات و استفاده از حوزه تکنولوژی در حال وقوع است.

مدیرتوسعه محصولات و خدمات شرکت سامانتل ، اذعان داشت که شرکت متبوع وی می تواند درحوزه تکنولوژی وبا ایجاد خدمات نوآورانه و پیشرو در بازار، ابزارهایی را در اختیار بیمه گر و بیمه گزار قرار دهد تا شرکت بیمه بتواند به بهترین نحو ممکن به مشترکان خود خدمت ارایه داده و رضابت آنها را افزایش دهد.

دهقان، گفت: به عنوان مثال بیمه پیمایشی یکی از محصولات نوآورانه ارایه شده شرکت بیمه سامان بوده که بیمه گزار به واسطه مقدار کیلومتری که از خودرو استفاده می کند هزینه را پرداخت می کند، ضمن اینکه این محصول هزینه نهایی بیمه گزار را کاهش می دهد و از طرف دیگر تعداد مشترکین بیمه را هم افزایش می دهد.

وی،ادامه داد:خدمتی که شرکت سامانتل در بیمه پیمایشی علاوه بر سرویس فعلی می تواند ارایه کند این است که گزارشاتی در خصوص مدل رانندگی راننده، مسیرها و مکان هایی که می رود  به بیمه گر ارسال کند تا بیمه گر بر اساس این اطلاعات نرخ بیمه را تغییر دهدکه این موضوع رفتار راننده و فرهنگ رانندگی را در کشور تحت تاثیر قرار می دهد و به بیمه گذار هم کمک می کند تا ریسک های خود را کاهش دهد، این خدمت را می توان در مورد بیمه سلامت و یا آتش سوزی هم داشت.

مدیرتوسعه محصولات و خدمات شرکت سامانتل، اظهار داشت: تمامی بخش های بیمه ، حوزه هایی هستند که با هوشمند شدن می توانند به فرهنگسازی جامعه کمک کند و هزینه مشترک نهایی و ریسک بیمه گزار را هم کاهش دهند و این حوزه ای است که سامانتل و بیمه با یکدیگر برروی آن کار می کنند.

دهقان تاکید کرد: امروز سامانتل در حوزه بیمه پیمایشی در کنار شرکت بیمه سامان ایستاده و زیرساخت های این حوزه اعم از اینترنت ثابت و همراه را به واسطه ارتباطاتی که بیمه احتیاج دارد تامین می کند.

مدیرتوسعه محصولات و خدمات شرکت سامانتل، یکی از برنامه های پیش روی شرکت متبوع خود را ارتباط بین افراد و کارمندان صنعت بیمه عنوان کرد وتوضیح داد: تلاش می شود تا ارتباط بین این افراد با یکدیگر در یک کدینگ قرار گیرد تا بدون نیاز به داشتن شماره اصلی با شماره های کوتاه با یکدیگر در ارتباط باشند.

 

ارسال نظر