شناسه خبر : 25889

اتوپلاس بیمه نوین در سمنان راه‌اندازی شد

اتوپلاس بیمه نوین در سمنان راه‌اندازی شد

طرح اتوپلاس طلایی بیمه نوین پس از اجرای موفق خود در ۳۵ شهر کشور، در استان سمنان هم اجرایی شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین، این شرکت در راستای گسترش و ارتقای خدمات بیمه‌ای، طرح اتوپلاس طلایی خود را در استان سمنان هم راه اندازی کرد.

طرح اتوپلاس بیمه نوین به عنوان خدمتی ویژه ‌برای دارندگان بیمه‌نامه بدنه اتومبیل این شرکت طراحی شده و پوشش‌‌­ها و خدمات امدادی متنوعی را به صورت رایگان ارائه می­‌دهد.

طرح اتوپلاس که با به‌روز رسانی خدمات خود، اتوپلاس طلایی نام گرفته است، به‌طور کلی شامل خدمات امداد خودروی رایگان، اعزام امدادگر شبانه روزی، آماده‌سازی و حمل خودرو در شهر و جاده در صورت خرابی، تعویض لاستیک پنچر، انجام خدمات باتری به باتری، مشاوره تلفنی ٢٤ساعته، سوخت رسانى و انتقال سرنشین خودرو معیوب در جاده می­‌شوند.

این طرح بیمه‌ای پیش از این در 35 شهرکشور از طریق شعب و باجه­‌های تهران، کرج، اصفهان، شهررضا، گلپایگان، شاهین شهر، نجف آباد، مشهد، بیرجند، اهواز، شیراز، زنجان، کرمان، قزوین، قم، اراک، گرگان، رشت، انزلی، چالوس، ساری، آمل، تنکابن، همدان، یزد، بجنورد، اردبیل، تبریز، بندرعباس، کرمانشاه، شهرکرد، سنندج، ارومیه، سیرجان و لار رونمایی و اجرایی شده بود.

همچنین این طرح به زودی در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت بهره‌مندی از طرح اتوپلاس و یا کسب اطلاعات بیشتر می­‌توانند علاوه بر مراجعه به شعب و نمایندگی‌­های بیمه نوین در سراسر کشور، با خط ویژه ٢٣٠٤٧-٠٢١ تماس گرفته و یا به پایگاه اینترنتی  www.novininsurance.com مراجعه کنند.

 

ارسال نظر