شناسه خبر : 2544

رسیدگی به اتهامات باقری درمنی؛

اختلاف نظر ۶۰ میلیاردی متهم و وکیل شرکت بیمه ایران

اختلاف نظر ۶۰ میلیاردی متهم و وکیل شرکت بیمه ایران

در حالی متهم می‌گوید ارزش یک ملک ۷۰ تا ۸۰ میلیارد است که وکیل شرکت بیمه ایران ارزش نهایی ملک را ۱۲ میلیارد متصور است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، در ادامه رسیدگی به اتهامات حمید باقری درمنی وکیل شرکت بیمه ایران خطاب به متهم گفت: شما از غیبت افرادی همچون نصیری سوءاستفاده می‌کنید، چطور ممکن است املاک برج آفتاب هم در بیمه ایران و هم در بانک موضوع ضمانت‌نامه باشد؟ 

متهم پاسخ داد: باید اتهامی که می‌دانید با سند و مدرک باشد، اینکه آقای نصیری پرداخت مالی داشته است، عاشق بنده نبوده، زیرا من ۵۴ واحد را به او منتقل کردم و اصلا هم نگفت که در بیمه گرو گذاشته است، نصیری ملکی که در رهن گذاشته ۴۰ میلیارد ارزش داشت که هم‌اکنون ۷۰ تا ۸۰ میلیارد تومان ارزش دارد. 

وکیل شرکت بیمه گفت: این ملک ۱۲ میلیارد تومان ارزش داشته است.

متهم واکنش نشان داد و گفت:‌ یکسری از استعلامات دفترخانه مشکل دارد، ملک و سند مربوط به نصیری بوده و چون نصیری فرار کرده من نمی توانم به آن جواب بدهم من به خاطر نصیری چهار سال به زندان افتادم. 

نماینده دادستان تهران در ادامه جلسه اظهار کرد: در جریان یکی از معاملات شرکت فجرگستر نوین در قبال خرید قیر ۳ فقره چک صادر می‌شود که پشتوانه آن، بیمه‌نامه ایران بوده است، مشکل این ۳ فقره چک صدور آن از حساب مسدود و فاقد موجودی و عدم تطبیق امضا است. 

وی افزود: نکته دیگر این چک‌ها این است که قدر متقن که چک‌ها متعلق به شرکت فجرگستر نوین است که متعلق به حمید باقری درمنی بوده است.

نماینده دادستان تهران گفت:‌ اگر اسم متهم از امضای چک حذف شده، نمی‌تواند بگوید که تغییرات به بنده ارتباط ندارد.

وی بیان کرد: شرکت بیمه قبل از پرداخت فهمیده است که اسناد رهنی جعلی بوده و با توجه به جعلی بودن اسناد که در اختیار بانک گردشگری هم بوده است، از پرداخت آن خودداری کرده است. 

 

ارسال نظر