شناسه خبر : 23683

زمینه های همکاری فراوانی بین صنعت بیمه و نساجی وجود دارد

زمینه های  همکاری فراوانی بین صنعت بیمه و نساجی وجود دارد

مدیرعامل شرکت بیمه سامان، اعلام کرد که صنعت نساجی، یکی از صنایع مهم و اثر گذار کشوردر حوزه تولید و ایجاد ارزش افزوده بوده و در راستای حفظ و ارتقای سرمایه های ملی، زمینه های همکاری فراوانی بین صنعت بیمه و نساجی وجود دارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، احمد رضا ضرابیه، با حضور در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی در استان یزد، پیرامون توسعه همکاری بیشتر بیمه ای با دست اندر کاران این صنعت، گفت و گو کرد. 

 

وی، در حاشیه این نمایشگاه، افزود: صنعت بیمه با تکیه بر تجربیات ارزنده در طول سال‌ها، اکنون به عنوان یک حامی و پشتیبان برای صنایع مختلف از جمله صنعت نساجی، نقش آفرینی می کند و با کاهش آسیب ها، حمایت های لازم را از فعالان این صنعت انجام می دهد.

ضرابیه، با اشاره به وجود انواع بیمه نامه برای حمایت از تولید کنندگان و کارفرمایان، اذعان داشت که فعالان صنعت نساجی با خرید بیمه نامه های مختلف، می توانند سرمایه های خود را در مقابل انواع ریسک ها، ایمن نگه دارند. 

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی استان یزد، سوم تا ششم خرداد ماه با حضور قابل توجه  فعالان صنعت نساجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این استان برگزار شده است. 

شرکت بیمه سامان به عنوان یکی از حامیان مهم برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی، انواع بیمه های مسئولیت، مهندسی، درمان تکمیلی، سنوات و آتش سوزی را در حاشیه این نمایشگاه به حاضران معرفی می کند. 

شرکت بیمه سامان با حضور همکاران شعبه استان یزد در راستای توسعه همکاری با صنایع داخلی کشور، در غرفه ۱۱۴ این نمایشگاه بین المللی حضوری پررنگ دارد.

ارسال نظر