شناسه خبر : 2284

مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش:

پرداخت بخشی از حق بیمه معلمان مدارس غیر دولتی به شرط ورود اطلاعات در سامانه «مشارکت‌ها»

پرداخت بخشی از حق بیمه معلمان مدارس غیر دولتی به شرط ورود اطلاعات در سامانه «مشارکت‌ها»

مجید طهرانیان از پرداخت بخشی از حق بیمه معلمان مدارس غیر دولتی به شرط ورود اطلاعات در سامانه «مشارکت‌ها» تا ۱۲ شهریور ماه امسال، خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: با پیگیری وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی و همکاری کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، بعد از چندین سال، اساسنامه صندوق حمایت از مؤسسان به تصویب دولت رسید و نزدیک به 30 میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص داده شد.

وی با بیان اینکه بخشی از این حمایت، پرداخت بخشی از حق بیمه معلمان مدارس غیردولتی است، ادامه داد: تا کنون آمار و مشخصات بیش از 97 هزار نفر از نیروهای آزاد مدارس غیردولتی وارد سامانه شهریه شده است.

طهرانیان اضافه کرد: از آنجا که اطلاعات قطعی سازمان مدارس غیردولتی از طریق اطلاعات وارده مدیران مدارس دریافت و محاسبه خواهد شد، لازم است مدارس تا ۱۲ شهریورماه اسامی کارمندان خود را در سامانه mosharekatha .ir ثبت کنند. 

وی افزود: مدارسی که اطلاعات‌ کارمندان‌شان در سامانه مذکور ثبت شده است در صورت دارا بودن شرایط، می‌توانند از این حمایت بهره مند شوند.

مدیر کل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: دستورالعمل نحوه استفاده از این مزایا تا آخر مهرماه ارسال خواهد شد.

 

ارسال نظر