شناسه خبر : 22408

اختصاصی چابک آنلاین؛

کناره گیری طهماسبی از مدیرعاملی هلدینگ مدیریت ارزش صندوق بازنشستگی کشوری

کناره گیری طهماسبی از  مدیرعاملی هلدینگ مدیریت ارزش صندوق بازنشستگی کشوری

مدیرعامل گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری، تایید کرد که در حال حاضر، دیگر مسولیتی در این هلدینگ مالی ندارد.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، محمود طهماسبی کهیانی، در گفت وگو با چابک آنلاین در پاسخ به این پرسش که گفته می شود او  از سمت خود برکنار شده است، تنها به این جمله بسنده کرد که مایل نیست توضیح بیشتری در این خصوص بدهد اما دیگر در این شرکت مسوولیت ندارد. 

گفته می شود که کناره گیری او از این سمت چندان هم به تکمیل اعضای هیات مدیره بیمه ملت بی ارتباط نبوده است. 

چندی پیش آگهی دعوت به مجمع عمومی شرکت بیمه ملت، برای انتخاب اعضای هیات مدیره توسط شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری  منتشر شد.

در حال حاضر 18 درصد سهام بیمه ملت در اختیار گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری است. 

 طهماسبی کهیانی، پیشتر در گفت و گو با یک رسانه مدعی شده بود که اطلاعی از آگهی دعوت به مجمع عمومی شرکت بیمه ملت ندارد و  اذعان داشته که صندوق بازنشستگی کشوری راساَ این آگهی را منتشر کرده است.

امروز برخی از رسانه ها از عزل طهماسبی کهیانی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره  شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری خبر دادند.

 " طهماسبی کهیانی"، در پاسخ به پرسش چابک آنلاین مبنی براینکه " آیا شما از مدیریت عاملی گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری کناره گرفته اید، اذعان داشت که در حال حاضر در هلدینگ مالی (گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری) مسئولیتی ندارد.

ناگفته نماند که شرکت بیمه ملت 29 آبان ماه سال گذشته با انتشار آگهی از سهامداران حقیقی داوطلب در هیات مدیره شرکت بیمه دعوت کرد تا داوطلبی خود را اعلام کنند چراکه نزدیک به دوسال از انتخاب هیات مدیره این شرکت گذشته بود.

 اردیبهشت ماه سال 1400 دو عضو هیات مدیره این شرکت از حضور در هیات مدیره  بیمه ملت استعفا دادند. 

 از آن زمان تاکنون هیات مدیره این شرکت بیمه ای با سه عضو به فعالیت خود ادامه می دهد.

ارسال نظر