شناسه خبر : 21781

پیام نوروزی رئیس هیئت مدیره و سرپرست بیمه سینا

پیام نوروزی رئیس هیئت مدیره و سرپرست بیمه سینا

رئیس هیئت مدیره و سرپرست بیمه سینا با صدور پیامی، فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ و عید نوروز را تبریک گفت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، نوروز؛ بشارت طبیعت و یکی از زیباترین نشانه‌های عالم هستی است که تازگی و لطافت را در باطن انسان می‌نشاند و سرزندگی و طراوت را به ارمغان می‌آورد تا با نگاهی به گذشته و امید دوباره به سوی بهترین‌ها حرکت کنیم.

به لطف خداوند منان و در سایه تلاش و کوشش همه همکاران، عملکرد سال 1400 بیمه سینا در اغلب شاخص‌های فنی و مالی موفقیت‌آمیز بود. در ابتدای این سال، مجمع عمومی فوق العاده برگزار شد و طی آن سرمایه شرکت به حدود 588 میلیارد تومان رسید و همین امر موجب شد تا بیمه سینا در جمع 10 شرکت بیمه با بالاترین سرمایه قرار بگیرد و در ادامه راه، فرصت‌های بیشتری برای بازاریابی و جذب پرتفوهای بزرگ به دست آورد.

همچنین برگزاری موفق مجمع عمومی سالیانه و تصویب صورت‌های مالی سال 1399 همراه با تقسیم سود نقدی موجب خرسندی و دلگرمی سهامداران عمده و خرد شرکت شد.

در سالی که گذشت، تلاش مضاعفی جهت خرید ساختمان، نوسازی و تجهیز کلیه شعب با رویکرد ثبات و بهینه‌سازی محل استقرار همکاران، اعتبار بخشی و توسعه برند انجام شد که طی آن تعدادی از شعب بازسازی و برای برخی شعب که شرایط مناسبی نداشتند، ساختمان جدید مطابق با شأن شرکت خریداری و در اختیار همکاران گذاشته شد.

استمرار موفقیت‌های بیمه سینا قطعاً جز با همدلی، هم‌افزایی و همفکری مدیران ارشد و همکاران گرامی صف و ستاد امکان‌پذیر نیست به همین منظور بنا داریم تا از ابتدای سال 1401 با عزم جدی و برنامه منسجم، توسعه فعالیت‌ها را بر مبنای رقابت سالم و رعایت الزامات نهاد ناظر به انجام برسانیم و در این مسیر، دست یاری به سوی همکاران عزیز دراز می‌کنیم تا بتوانیم با اتحاد و انسجام به سوی اهداف عالی صنعت بیمه گام برداریم.

اینک در آستانه بهار دلپذیر و فصل جدیدی از خدمت‌رسانی بیمه سینا به مردم شریف ایران اسلامی، فرخنده میلاد با سعادت مهدی موعود حضرت حجت بن الحسن (عج) و تقارن آن با فرا رسیدن سال نو را به فال نیک گرفته و این ایام مبارک را حضور تمامی فعالان صنعت بیمه خصوصاً همکاران ساعی و پرتلاشم در ستاد، شعب و شبکه فروش بیمه سینا تهنیت و شادباش عرض نموده و امیدواریم که به برکت مولود عزیز ماه شعبان، از منتظران و پیروان حقیقی حضرت ولی عصر(عج) باشیم.

ارسال نظر