شناسه خبر : 21050

۲۰ هزار میلیارد تومان برای کمک به تأمین اجتماعی در نظر گرفته شد

20 هزار میلیارد تومان برای کمک به تأمین اجتماعی در نظر گرفته شد

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۱ مصمم است تا بخش عظیمی از بدهی خود به سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت کند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، ولی اسماعیلی در مراسم تجلیل از چهره‌های برتر کارآفرینی در تأمین اجتماعی اردبیل اظهار کرد: کمیسیون تلفیق با هدف کمک مالی به بیمه کارآفرینان و کارگران 90 هزار میلیارد تومان منابع را با هدف متناسب‌سازی این پرداختی‌ها در نظر گرفته است.


وی تصریح کرد: 20 هزار میلیارد تومان نیز برای کمک به سازمان تأمین اجتماعی از بابت پوشش بیمه‌ای کارآفرینان و کارفرمایان موفق در نظر گرفته شده تا مشکلات و دغدغه‌های بیمه کارگری و کارفرمایی برطرف شود.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تلاش می‌کند تا در لایحه بودجه سال آینده در کنار حمایت ازسازمان‌های بیمه‌گر فرصت و شرایط مطلوبی را در پوشش بیمه‌ای فراگیر ایرانیان به وجود آورد تا خانواده‌های مختلف بتوانند از مزایای بیمه استفاده کنند.


اسماعیلی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را پشتوانه‌های عظیم حمایتی در عرصه تولید و اشتغال اعلام کرد و افزود: کشور ما در گذر از مشکلات اقتصادی به ویژه تحریم‌ها و نارسایی‌های موجود باید فرصت سرمایه‌گذاری را برای فعالان بخش خصوصی مهیا کند که در این زمینه بانک‌ها، بیمه‌ها و مدیران اجرایی تسهیل‌گری را در اولویت برنامه‌ها قرار دهند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: همچنان بحث حمایت و پشتیبانی از جامعه کارآفرینی مورد توجه است و در این زمینه مجلس در ابعاد مختلف حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها را انجام می‌دهد و کمیسیون اجتماعی مجلس نیز یاریگر فعالان این حوزه است.


اسماعیلی با قدردانی از تولیدکنندگان در عرصه‌های مختلف به عنوان جهادگران اقتصادی در شرایط سخت کنونی اضافه کرد: ما به هر شکل ممکن باید از این فعالان حمایت لازم را انجام دهیم تا با قوت قلب بیشتر بتوانند در این سنگر حاضر شده و به تقویت جبهه تولید و اشتغال کشور کمک راستینی را داشته باشند.

ارسال نظر