شناسه خبر : 20948

پیام تبریک مدیرعامل بیمه تجارت‌نو، به مناسب فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

 پیام تبریک مدیرعامل بیمه تجارت‌نو، به مناسب فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

دکتر نیمانوراللهی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه تجارت‌نو در پیامی فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ متن پیام تبریک به شرح زیر است:

"و أن لَیسَ لِلإنسانِ إلاّ ما سعی"

بهمن ماه، روزهای باشکوه امید، تلاش و همت خالصانه جوانان ایران زمین را در یادها زنده می­کند. ایمان ، صداقت و شجاعت ایستادگی در مقابل جور و فساد!

حاصل جان فشانی­های جوانان دیروز، توسعه و تعالی کشور در تمامی عرصه­‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی است. چرخ صنعت کشور به حرکت درآمده و صنایع وابسته از جمله خدمات بیمه ای و توانمندی پاسخ به نیازهای روز صنایع مادر، یک بار دیگر به همت جوانان میهن عزیزمان ایجاد شده است.

اینک ما جوانان امروز ایران اسلامی، هم ­پیمان در سازندگی و شکوفایی اقتصاد کشور؛ بنا به رهنمودهای مقام معظم رهبری، از تمام ظرفیت­‌های موجود برای تحقق گام دوم انقلاب بهره خواهیم گرفت.

این عهد ما با انقلاب و آرمان­‌های رهبر آزادگان جهان است.

در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی غرورآفرین و مقتدرانه انقلاب اسلامی ایران، دستاوردهای شایان توجه حاصل تلاش، دانش و صبوری همکاران عزیز شرکت را قدر دانسته و به خانواده بزرگ بیمه تجارت‌­نو: سهامداران محترم، هیئت مدیره، معاونین، مدیران، کارکنان، شعب و شبکه فروش در سراسر کشور تبریک و شادباش عرض می­نمایم.

از درگاه حضرت حق توفیق و سلامت روزافزون برای همه عزیزان مسئلت دارم.

ارسال نظر