شناسه خبر : 20864

تحقق اهداف بیمه سینا در مسیر برنامه‌محوری

تحقق اهداف بیمه سینا در مسیر برنامه‌محوری

مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به رشد شاخص‌های عملکردی این شرکت گفت: اهداف تعیین شده با توجه به رویکرد برنامه‌محوری و تخصص‌گرایی حاکم بر مجموعه، تحقق یافته است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری در جمع مدیران بیمه سینا با تشریح وضعیت این شرکت در سال 1400 اظهار داشت: خوشبختانه در سال جاری طبق برنامه استراتژیک و بودجه پیش‌بینی شده حرکت کردیم، به طوری که تاکنون درآمد ناشی از فروش بیمه‌نامه به 2 هزار و 200 میلیارد تومان رسیده و پیش‌بینی می‌شود که این رقم تا پایان امسال از مرز 2 هزار و 500 میلیارد تومان فراتر رود و این شرکت سهم خوبی از بازار بیمه را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: در بخش پرداخت خسارت نیز با کمک واحدهای فنی و مالی و علی‌رغم اینکه بروز بیماری کرونا موجب رشد ضریب خسارت بیمه‌های درمان شده، خسارت‌ها به طور منظم و بدون وقفه در حال پرداخت بوده و این مسئله موجب بهبود رضایت‌مندی مشتریان شده است.

به گفته وی، اگرچه بازار سرمایه در سال جاری روند و بازدهی مناسبی نداشته اما در بخش سرمایه‌گذاری، با همفکری و تلاش کمیته تخصصی سرمایه‌گذاری از بازارهای جایگزین استفاده کردیم و خوشبختانه شرایط خوبی در این زمینه داریم که آثارش در سال‌های آتی موجب تقویت شاخص‌های سودآوری شرکت خواهد شد.

مدیرعامل بیمه سینا، هم‌افزایی واحدهای صف با ستاد را از نقاط قوت این شرکت دانست و افزود: ایجاد زیرساخت‌های مناسب و تقویت روحیه کارمحوری در کنار رعایت اصول حرفه‌ای و پرهیز از نرخ‌شکنی موجب پیشبرد بیش از پیش اهداف سازمانی شده است.

ارسال نظر