شناسه خبر : 20830

از فرابورس و در سایه شفافیت بیشتر/ «کارآفرین» راهی تابلوی اصلی بورس می شود

از فرابورس و در سایه شفافیت بیشتر/ «کارآفرین» راهی تابلوی اصلی بورس می شود

بیمه کارآفرین که در بازار پایه فرابورس حضور دارد مقدمات ارتقا به بازار بورس را فراهم کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه کارآفرین، درخواست پذیرش سهام شرکت بیمه کارآفرین در بورس اوراق بهادار تهران 29 آبان در هیئت پذیرش بورس مطرح شده و با پذیرش و درج نماد شرکت در بازار بورس به صورت مشروط موافقت به عمل آمده است.

بر این اساس مقرر شده که قبل از درج نام شرکت در فهرست نرخ های بورس و آغاز معاملات، اطلاعات لازم و تعیین شده توسط این شرکت ارائه شود.

محمد حیدری مدیرعامل بیمه کارآفرین در گفت و گوی کوتاهی در این خصوص با اشاره به اینکه وضعیت مالی بیمه کارآفرین دارای شفافیت مطلوبی است و شرکت به منظور گسترش فعالیت ها برنامه ورود به تابلوی بورس را در دستور کار قرار داده بود، گفت: «کارآفرین» شرکت شفافی است و ورود به تابلوی اصلی بورس مزیت های شرکت را افزایش خواهد داد و منجر به افزایش شفافیت، کارایی و همچنین بهبود عملکرد جاری شرکت خواهد شد.

وی سهولت در تأمین مالی، معافیت های مالیاتی، به‌روزرسانی ارزش واقعی شرکت، نقدشوندگی بالاتر سهام و اعتماد عمومی از جمله فرصتهای حضور در بورس است که کارآفرین در راستای ارزش آفرینی بیشتر برای ذی نفعان آن را دنبال میکند.

حیدری در پاسخ به این پرسش که اطلاعات لازم که مقرر شده از سوی کارآفرین برای بورس ارسال شود، چه مواردی بوده عنوان کرد: مهمترین موضوع ارسال صورت های مالی حسابرسی شده مقبول بدون بند شرط بدهکاران عمده 9 ماهه بود که تهیه و ارسال شده است.

همچنین ارسال امیدنامه ، شفاف سازی وضعیت مطالبات و قراردادها و دعاوی، شفاف سازی دارایی های ثابت و تطبیق وضعیت ارزی با سایر شرکت ها در مباحث اتکایی از جمله موارد بوده که تهیه و ارسال شده است.

وی با بیان اینکه امید می رود روند پذیرش این شرکت در بورس تا پایان سال محقق شود، افزود: در صورت پذیرش این موارد نیاز به تشکیل جلسه مجدد با هیات پذیرش نخواهد بود و کارآفرین به بورس خواهد رفت.

ارسال نظر