شناسه خبر : 20819

دانشجویان جدید تا اطلاع بعدی در خوابگاه‌ها پذیرش نمی‌شوند

دانشجویان جدید تا اطلاع بعدی در خوابگاه‌ها پذیرش نمی‌شوند

مدیرکل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران اعلام کرد: در حال حاضر حدود ۲ هزار دانشجوی مقاطع تحصیلات تکمیلی در کوی فاطمیه و کوی پسران دانشگاه تهران ساکن هستند و تا اطلاع بعدی دانشجویان جدید در خوابگاه‌ها پذیرش نمی‌شوند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، هادی غفوریان یاورپناه افزود: با توجه به اطلاعیه ستاد ازسرگیری آموزش حضوری دانشگاه تهران، وضعیت قرمز کرونایی شهر تهران و اولویت بودن سلامت دانشجویان، تا اطلاع ثانوی امکان پذیرش خوابگاه در دانشگاه به حالت تعویق درآمده است.

وی درباره فراهم آوردن شرایط تکمیل فرایند واکسیناسیون دانشجویان ساکن کوی دانشگاه، تاکید کرد: طی هماهنگی‌های انجام شده، امکان دریافت واکسن در خوابگاه‌های دانشگاه تهران فراهم شده است.

مدیرکل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران از تمامی دانشجویان ساکن در کوی پسران و کوی خواهران دانشگاه تهران خواست که طی امروز و فردا (یکشنبه و دوشنبه ۱۷ و ۱۸ بهمن ۱۴۰۰) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای دریافت واکسن به مکان‌هایی که در کوی مشخص شده است، مراجعه کنند.

براساس گزارش دانشگاه تهران، سالن شهید نوروزی کوی پسران و ساختمان مابین فاطمیه ۳ و فاطمیه ۵ کوی فاطمیه به عنوان محل‌های واکسیناسیون دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های دانشگاه تهران در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر