شناسه خبر : 20404

نشست مشترک مدیرعامل و مدیران ستادی با کارگزاران برگزار شد

نشست مشترک مدیرعامل و مدیران ستادی با کارگزاران برگزار شد

نشست مشترک مدیرعامل و مدیران ستادی بیمه تعاون با کارگزاران فعال صنعت بیمه و اعضای انجمن کارگزاران برگزار و به مباحث مربوط به شبکه فروش در آن پرداخته شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در نشست دو روزه مدیرعامل و مدیران ستادی با کارگزاران فعال صنعت بیمه و اعضای انجمن کارگزاران که به میزبانی بیمه تعاون در جزیره کیش برگزار شد، ضمن بررسی چالش های کارگزاران به تبادل نظر در خصوص راهکارهای نوین و مطلوب فروش و بهینه سازی فعالیت نمایندگان پرداخته شد.
بر این اساس، کارگاه هایی چون مدیریت ریسک توسط یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون و دوره های فنی در رشته های مسئولیت و مهندسی، آتش سوزی، زندگی با تأکید بر طرح لودستون و... توسط محمد باباکردی، محمد حسین یوسفی، حسن پوراسکندری و عسل اشتری به عنوان مدیران ستادی برگزار شد.
همچنین در طرح ها و مباحث مربوط به کارگزاران به مواردی چون هموار کردن موانع موجود در مسیر شبکه فروش و تسهیل فرایندهای تعامل با شعب و ستاد نیز پرداخته شد.
شایان ذکر است که مدیرعامل بیمه تعاون در این همایش «موفقیت یک شرکت بیمه ای را مرهون گفتمان مناسب با کارگزاران و شبکه فروش دانست» و از اقدامات بیمه تعاون برای تسهیل گری ارتباط کارگزاران با شرکت سخن گفت.
وی در این خصوص مطرح کرد: «هم اکنون شرکت بیمه تعاون با توجه به راه اندازی شعبه مجازی، کارگزاران می توانند به صورت مستقیم با شرکت همکاری داشته و از فرایندهای میان واسطی نیز پرهیز کنند».
مریم قندور، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون نیز در این همایش بر افزایش همکاری با کارگزاران تأکید کرد و بیان داشت: «بر این اساس تلاش شده تا هم اکنون کارمزد کارگزاران پیش از پایان هر ماه و همزمان با حقوق پرسنل شرکتی پرداخت شده و نیز با طرح های ترغیبی به تقویت انگیزه و افزایش بهره وری شبکه فروش پرداخته شده است».
محمد باباکردی، سرپرست معاونت فنی بیمه تعاون نیز در این همایش از ضرورت همکاری بیشتر با کارگزاران سخن گفت و تأکید کرد: «برای این تقویت همکاری نیز، در نظر داریم تا جلسات بررسی چالش های کارگزاران و دغدغه های شبکه فروش را در فواصل زمانی کوتاه تر برگزار کرده و نظام آموزشی را نیز برای بهبود هرچه مطلوب تر در این زمینه توسعه دهیم».

ارسال نظر