شناسه خبر : 19586

جانبازان بالای ۲۵ درصد خودروی اقساطی می‌گیرند

جانبازان بالای ۲۵ درصد خودروی اقساطی می‌گیرند

مطابق لایحه بودجه ۱۴۰۱، جانبازان جسمی و حرکتی ۲۵ درصد و جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد با معرفی بنیاد شهید می‌توانند خودرو با اقساط پنج ساله از دو شرکت‌ خودروساز بزرگ کشور دریافت کنند.

به گزارش چابک آنلاین، مطابق بند (ی) ‌تبصره هفت لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، وزارت صـنعت، معدن و تجارت مکلف شده است از طریق شـرکت‌های خودروسـازی ایران‌خودرو و سـایپا از محل تولید محصـولات ملی خود نسـبت به فروش خودرو به جانبازان بالای ۲۵ درصد دارای محدودیت‌های جسمی و حرکتی و جانبازان ۵۰ درصد تا ۷۰ درصد با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقسیط پنج‌ساله اقدام کند.

هفتم تیرماه امسال با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین ایدرو، ۲ خودروساز بزرگ کشور، بنیاد شهید و بانک مرکزی، ایران خودرو و سایپا متعهد به تحویل ۳۰ هزار دستگاه خودرو به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و مدافعان حرم شدند.

 به نقل از ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی  امروز با حضور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه ۱۴۰۱ را تقدیم مجلس کرد.

بر اساس ماده واحده لایحه بودجه پیشنهادی دولت، بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور از حیث منابع و مصارف بالغ بر سی و شش میلیون و سیصد و ده هزار و هفتصد و چهار میلیارد و ششصد و بیست و هشت میلیون (۳۶.۳۱۰.۷۰۴.۶۲۸.۰۰۰.۰۰۰) ریال است.

ارسال نظر