شناسه خبر : 18611

مدیرعامل بیمه آسیا در همایش نفت، گاز و پتروشیمی:بیمه آسیا خدمات کاربردی و متنوعی را در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ارائه می کند

نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به همراه اعضای هیأت مدیره این شرکت در نمایشگاه و همایش معرفی سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر حضور پیدا کردند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مدیرعامل بیمه آسیا و اعضای هیأت مدیره در این نمایشگاه، از غرفه های شرکت های بزرگ نفتی و پالایشگاهی بازدید کردند و با مسئولین این شرکت ها در زمینه پوشش های بیمه ای برای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به گفت و گو پرداختند.
بر اساس این گزارش، در این گفت و گوها، مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به پیچیدگی تکنیکی و پتانسیل بالای خطر پذیری و ریسک های موجود در زنجیره عملیات در این صنایع، بر نقش مهم و موثر بیمه ها در پوشش این ریسک ها و صیانت از سرمایه ملی کشور تأکید کرد.
مسعود بادین اعلام کرد، بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور و با سرمایه 24 هزار میلیارد ریالی و بر خورداری از کارشناسان خبره، هم اکنون بخش مهمی از صنایع بزرگ پتروشیمی و پالایشگاهی کشور را تحت پوشش داشته و آمادگی آن را دارد با انجام نیازسنجی های علمی – کاربردی لازم درخصوص اولویت های بیمه ای در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی خدمات متنوع و شایسته ای را در تمام رشته های بیمه ای به شرکت های فعال در این حوزه ارائه کند.
نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از 3 لغایت  5 آبان ماه سال جاری در جزیره کیش با حضور مناطق آزاد و ویژه دارای ظرفیت های سرمایه گذاری و توسعه در حوزه نفت،گاز، پتروشیمی و انرژی، شرکت های فعال بخش دولتی و بخش خصوصی، عناصر فعال در اکوسیستم، نفت، گاز و پتروشیمی کشور و نیز با مشارکت بازار سرمایه شامل حوزه بورس، بانک و بیمه برگزار شد. 

مدیرعامل بیمه آسیا، در این نمایشگاه از غرفه تعدادی از شرکت های بیمه ای نیز بازدید کرد و همچنین، با دعوت مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین، در مراسم افتتاح ساختمان جدید این شرکت در جزیره کیش، حضور یافت.

گفتنی است، اسماعیل مهدوی نیا و سید مهدی صادقی از اعضای هیأت مدیره بیمه آسیا، مدیرعامل شرکت را در این سفر همراهی می کردند.

ارسال نظر