شناسه خبر : 18426

اختصاصی چابک آنلاین؛

مصطفوی، رحیم لویی را از هیات مدیره میهن کنار زد

مصطفوی، رحیم لویی را از هیات مدیره میهن کنار زد

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت بیمه میهن دیروز ۲۵مهرماه سالجاری برای بار دوم در این ماه برگزار شد که در نتیجه آن هیات مدیره این شرکت مجدد دستخوش تغییر شد.

چابک‌آنلاین، زهرا نامداری، بر این اساس، سهامداران شرکت بیمه میهن در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده روز گذشته ابراهیم حمیدی، رضا مصطفوی، علیرضا بنی اسدی، غلامرضا عزیزی کله سر و اکبر نجفی را بعنوان اعضای اصلی هیات مدیره این شرکت انتخاب کردند.

همچنین، هادی درفشی و علیرضا شباهنگ بعنوان عضو علی البدل  هیات  مدیره این شرکت بیمه ای انتخاب شده اند. 

اما ماجرا از چه قرار است؟ 

پس از برگزاری مجمع عمومی شرکت بیمه میهن در ابتدای تیرماه، رضا مصطفوی، مدیرعامل این شرکت بیمه‌ای پس از 15 ماه از بیمه میهن کنار رفت و براساس نظر سهامداران عبداله رحیم لوی بنیس بعنوان عضو اصلی هیات مدیره سرپرستی این شرکت را برعهده گرفت.

با این وجود 10 روز پس از برگزاری مجمع عمومی چهارم مهرماه، شرکت بیمه میهن اعلام کرد که به دلیل به حد نصاب نرسیدن سهامداران در این مجمع،جلسه نوبت دوم مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده در روز 25 مهرماه سالجاری و با هدف انتخاب اعضای هیات مدیره مجدد برگزار خواهد شد.

درنهایت پس از برگزاری دومین مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت بیمه میهن در روز گذشته، رضا مصطفوی به جمع هیات مدیره شرکت بیمه میهن بازگشت و رحیم لوی بنیس از جمع هیات مدیره کنار رفت.

گفته می شود که تا زمان انتخاب مدیرعامل ، همچنان رحیم لوی بنیس سرپرستی شرکت بیمه میهن را برعهده دارد. 

گویا، سهامداران این شرکت درشرایط فعلی به انتخاب مدیرعامل خارج از ترکیب هیات مدیره ابراز تمایل  بیشتری از خود نشان می دهند هرچند که این موضوع به صورت صد درصد قطعی نیست.

ارسال نظر