شناسه خبر : 18095

اهمیت استفاده از روش‌های نوین بازاریابی در بیمه تجارت‌نو

اهمیت استفاده از روش‌های نوین بازاریابی در بیمه تجارت‌نو

سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، جذب پرتفوی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی تا پایان سال ۱۴۰۰را از برنامه‌های شرکت بیمه‌تجارت‌نو خواند و افزود: در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ بالغ بر یک هزار میلیارد تومان از بودجه تعیین شده سالجاری با ترکیب پرتفویی مناسب و متوازن محقق شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ عباس آقابراری گفت: شرکت بیمه تجارت‌نو برای دستیابی به پرتفوی 2500 میلیارد تومانی تا پایان سال درنظر دارد با تغییر ترکیب و تقویت شبکه فروش، به سمت پرتفوهای با ریسک کمتر حرکت کند و به همین منظور تقویت خرده فروشی را بعنوان یکی از اهداف خود در برنامه شش ماهه دوم سال 1400 قرار داده است.

وی، ادامه داد: استارت‌آپ‌های بیمه‌ای مخصوص بیمه تجارت‌نو برای نمایندگان و شبکه فروش به منظور تقویت خرده فروشی طراحی و توسعه داده شده که از آن جمله نرم‌افزار "بنوشاپ" با قابلیت جذب بازاریاب سبب افزایش خرده فروشی و بهبود سبد پرتفویی نمایندگان خواهد شد.

آقابراری، بااشاره به ماندگاری بیشتر پرتفوهای خرد در شرکت‌های بیمه، گفت:پیش بینی می شود با استفاده از نرم افزار بنوشاپ در رشته‌هایی مانند آتش‌سوزی، بدنه اتومبیل و رشته‌هایی که از حالت سازمانی و مناقصه‌ای خارج هستند، فروش قابل توجهی داشته باشیم.

وی، بیان کرد: شرکت بیمه تجارت‌نو در زمینه فروش بیمه تلفن های همراه و تجهیزات الکترونیکی نیز، نرم افزار دیگری تحت عنوان "پات لایف"در حال توسعه است که افراد می‌توانند به سادگی با استفاده از این اپ، تجهیزات الکترونیکی خود را بصورت برخط بیمه کنند.

سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهارداشت: ضمن آنکه استفاده از استارت آپ‌ها و روش‌های نوین بازاریابی در شش ماهه دوم برای بیمه تجارت‌نو از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، طرح‌ها، جشنواره‌های فروش و طرح‌های آسان فروش هم در برنامه‌های کاری این شرکت قرار گرفته تا نمایندگان بتوانند با افزایش کمی و کیفی فروش، هزینه تمام شده فروش خود را کاهش دهند.

آقابراری،درخصوص علت اقبال بالای بیمه‌گذاران به بیمه تجارت‌نو، گفت: مشتری مداری ، تسهیل در صدور بیمه نامه ها و ارزیابی خسارت، اطلاع رسانی لحظه ای از وضعیت پرونده ها، ارتباط مستمر با بیمه گذاران و زیاندیدگان، ارزیابی و پرداخت خسارت برخط، حذف بروکراسی اداری با تمرکز بر کیفیت و سرعت در پرداخت خسارت توانسته رضایت مندی بیمه گذاران را جلب نماید.

ارسال نظر