شناسه خبر : 17928

پرداخت سهمیه ۵۰ درصدی بیمه تکمیلی کادر درمان استان مرکزی مصوب شد

پرداخت سهمیه ۵۰ درصدی بیمه تکمیلی کادر درمان استان مرکزی مصوب شد

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۵۰ درصد سهمیه پرداختی به واحد بیمه‌گر تکمیلی را دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی متقبل می‌شود این درحالی است پیش از این، تمام هزینه ها توسط کادر درمان و کارکنان دانشگاه پرداخت می‌شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر «سعیدرضا سلطانی» روز دوشنبه در گفت و گو افزود: پرداخت نیمی از تعهد هزینه بیمه تکمیلی کادر درمان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اراک از ابتدای مهرماه انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: بیمه تکمیلی جز تعهدات اداری دانشگاه علوم پزشکی نیست و پرسنل تمام سهمیه را خود پرداخت می‌کنند که با پیگیری‌های انجام شده از مهرماه امسال ۵۰ درصد سهمیه بیمه تکمیلی توسط دانشگاه پرداخت می‌شود.

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک خود فرد و بستگان درجه یک که شامل فرزندان و همسر را نیز تحت پوشش خدمات بیمه تکمیلی قرار می‌دهد.

دکتر سلطانی افزود: انجام بیمه تکمیلی برای کادر درمان در شرایط شیوع کرونا ضروری است که این مهم با تعامل و پیگیری دانشگاه علوم پزشکی عملیاتی شد.

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ثبت نام بیمه تکمیلی کارکنان علوم پزشکی استان در واحدهای درمانی که افراد به کار اشتغال دارند، انجام می‌شود.

۱۶ واحد بیمارستانی استان مرکزی با مدیریت دولتی، سه بیمارستان با راهبری حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی و سه بیمارستان خصوصی در اراک و ساوه ارایه خدمت دارند.
۶۹۸ پزشک عمومی، ۴۸۵ پزشک متخصص و فوق تخصص و یک هزار و ۷۲۶ کارشناس رشته های مختلف پیراپزشکی و مامایی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

ارسال نظر