۶۵ درصد از خسارت پرداختی مربوط به انواع بیمه‌ های خودرو است

۶۵ درصد از خسارت پرداختی مربوط به انواع بیمه‌ های خودرو است

مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه گفت : در پنج ماه اول سپری شده از امسال هشت هزار و ۱۵۰ پرونده خسارتی در بیمه ایران استان تشکیل شده است .

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ، جمال یوسفی مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه با اعلام اینکه در پنج ماه اول سپری شده از امسال هشت هزار و ۱۵۰ پرونده خسارتی در بیمه ایران استان تشکیل شده است، گفت : در این مدت برای این تعداد پرونده ۱۲۵ میلیارد تومان خسارت به بیمه‌گذاران پرداخت کرده‌ایم.

او گفت : ۶۵ درصد از خسارت پرداختی مربوط به انواع بیمه‌های خودرو از جمله بیمه حوادث، سرنشینان، ثالث جانی و خسارت بدنه بوده است.

 او افزود: پس از خودرو بیشترین سهم خسارت‌های پرداختی مربوط به بیمه درمان سپس بیمه مسئولیت بوده است.

یوسفی از الکترونیکی کردن پرداخت خسارت تا مبلغ ۶۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: هم‌اکنون به روش الکترونیکی تا این میزان خسارت پرداخت می‌شود و نیاز به مراجعه و تردد حضوری بیمه‌گذاران نیست هر چند برای خسارت‌های بیشتر از ۶۰ میلیون تومان نیز بخش قابل‌توجهی از فرآیند‌ها را الکترونیکی کرده‌ایم.

او ادامه داد: بیمه ایران کرمانشاه می تواند به زودی سقف بیمه الکترونیکی را تا ۲۰۰ میلیون تومان بالا ببرد تا هم سرعت کار بیشتر و هم از مراجعه‌های غیر ضروری کاسته شود.

مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه با اشاره به محدودیت‌های کرونایی و تعطیلات ادارات دولتی افزود: ما با برقراری شیفت بندی هرگز ارائه خدمت به مردم را تعطیل نکردیم و به عنوان مثال در تعطیلات چهار روزه اخیر، حدود ۳۲۰ پرونده را رسیدگی کردیم و اجازه سرگردانی بیمه‌گذاران را ندادیم.

او با بیان این‌که اکنون ۲۴ شرکت بیمه‌ای در استان کرمانشاه فعال است، گفت: ۳۹.۵ درصد از سهم بازار بیمه استان متعلق به بیمه ایران است و این بیمه تنها شرکت بیمه‌ای دولتی محسوب می‌شود .

 

ارسال نظر