شناسه خبر : 17552

بسیاری از مطالبات معوق صنعت بیمه با پیگیری دبیرکل فعلی سندیکا به نتیجه رسید

بسیاری از مطالبات معوق صنعت بیمه با پیگیری دبیرکل فعلی سندیکا به نتیجه رسید

یک عضو کمیسیون حقوقی سندیکای بیمه‌گران ایران، باتاکید براهمیت وجود یک سندیکای قوی در صنعت بیمه، گفت: در دوره دبیرکل فعلی سندیکای بیمه‌گران، ارتباط این مجموعه با بسیاری از مجموعه‌ها و سازمان‌های دولتی قوی تر شد.

به گزارش چابک آنلاین ؛ "رضا جعفری"، معتقد است که در دوره دوساله اخیر سندیکای بیمه گران، بسیاری از حقوق و مطالبات معوق شرکت های بیمه ای  توسط دبیرکل فعلی پیگیری شد و به نتیجه مطلوبی هم رسید.

به گفته وی، در حال حاضر بر روی عملکرد مثبت و خدمات ارزشمند دبیرکل فعلی سندیکای بیمه گران یک اجماع قوی در صنعت بیمه وجود داشته و روند عملکرد سندیکای بیمه گران همچنان رو به رشد است.

بیست و پنجم شهریور ماه 1400 دوره دو ساله سید محمد کریمی، دبیر کل فعلی سندیکای بیمه گران ایران به اتمام می‌رسد.

طبق قانون اساسنامه سندیکای بیمه‌گران ایران، انتخاب دبیرکل این تشکل صنفی بایدهر 2 سال یکبار انجام شود..

براین اساس مقرر شده که انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه‌گران در ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۵ شهریورماه سالجاری در سالن اجتماعات بیمه مرکزی برگزار شود.

در حال حاضر،سید محمد کریمی دبیرکل فعلی سندیکای بیمه گران ایران، عزیزالله مختاری و رسول ساجدی برای انتخابات سندیکا ثبت نام کرده‌اند.

به گفته جعفری، طبق اساسنامه سندیکای بیمه‌گران، انتخاب دبیرکل این مجموعه باید هر دو سال یکبار انجام شود و این مهم از سوی اعضای شورای عمومی سندیکا هم به تصویب رسیده است که باید در زمان مقرر خود انجام شود و به دلایلی مانند شیوع ویروس کرونا، و مسائل صنفی  نمی‌توان آن را عقب انداخت.

ارسال نظر