شناسه خبر : 17035

اختصاصی چابک آنلاین؛

بازار بیمه کشور کشش بالای محصولات جدید بیمه ای را ندارد / تنوع زیاد محصولات بیمه ای فضا را برای بیمه گذاران غبارآلود می کند

بازار بیمه کشور کشش بالای محصولات جدید بیمه ای را ندارد / تنوع زیاد محصولات بیمه ای فضا را برای بیمه گذاران غبارآلود می کند

یک عضوهیات مدیره شرکت بیمه البرز، با بیان‌اینکه الزام به طراحی محصول جدید درست، نیست، افزود: بازارکشش این تعداد محصول جدید را ندارد و همچنین این تعداد ریسک نوظهورهم وجود ندارد.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی ؛ "امین احمدیان" درگفت‌وگوبا چابک‌آنلاین، گفت: شرکت های بیمه ای می توانند محصولات موجود روی پلتفرم های جدید با تسهیلات بهتر ارائه داده و روش ارائه خدمات را بهبود ببخشند.

وی، افزود: در بسیاری از مواقع محصولات موجود با تغییراتی کوچک می توانند مطلوبیتی را برای بیمه گذاران ایجاد کنند و اینکه ۳۰ شرکت بیمه ای سالی دو طرح جدید ارائه دهند می شود ۶۰ طرح بیمه ای که این نیاز در بازارموجود وجود ندارد.

عضوهیات مدیره شرکت بیمه البرز، خاطر نشان کرد که بازارکشش این تعداد محصول جدید را ندارد و همچنین این تعداد ریسک نوظهورهم وجود ندارد و تنوع زیاد محصولات شبکه فروش را سردرگم کرده و فضا برای بیمه گذاران غبارآلود و گنگ می شود که درنهایت هم بیمه گذاران و هم بیمه گران متضرر خواهند شد.

احمدیان، با بیان اینکه درحال حاضر شبکه فروش صنعت بیمه به تمامی ابعاد محصولات چندین ساله صنعت مسلط نیست، اظهارکرد: شبکه فروش هنوز نتوانسته پوشش های کامل محصولات قدیمی را برای بیمه گذاران تبیین کند ومحصولات بیمه ای موجود مابین شبکه فروش، بیمه گذار و جامعه بیمه ای کشور جا نیفتاده و جای کاردارد.

آموزش تخصصی شبکه فروش یکی از الزامات اساسی در رشد فروش است

وی، تصریح کرد: فروش بیمه ارتباطی مستقیم با وضعیت اقتصادی کشور دارد و درحال حاضر به دلیل یکسری از شرایط داخلی و خارجی حاکم بر کشور، اقتصاد غیر پویا است که به صنعت بیمه هم تعمیم پیدا می کند.

عضوهیات مدیره شرکت بیمه البرز، اذعان داشت که اگر اقتصاد و تولید حرکت کند و موانع برداشته شود صنعت بیمه نیز رشد خواهد کرد.

احمدیان، ادامه داد: یکی از مسائلی که به بازار بیمه ایران کمک می کند ارتباط با بازارهای خارجی و رد و بدل کردن علم بیمه است، اینکه بازارهای جدید را در کشورهای پیشرفته رصد کنندو محصولاتی را که دراین کشورها ارائه شده ومتقاضی بیشتری دارد را در کشور اجرایی کنند.

وی، آموزش تخصصی شبکه فروش را یکی از الزامات اساسی در رشد فروش برشمرد و گفت: نمایندگان ملزم هستند که در تمامی رشته ها کار کنند ولی یکی از نیازهای اساسی این است که شبکه فروش در رشته های معدود ولی تخصصی کار کند و به ارائه خدمات بپردازد.

ارسال نظر