شناسه خبر : 16651

۴۴ شهربازی غیراستاندارد استان تهران پلمب شد

۴۴ شهربازی غیراستاندارد استان تهران پلمب شد

مدیرکل استاندارد تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون، بیش از هزار مورد بازرسی از تجهیزات بازی استان انجام و ۸۰۵ تجهیز پلمب شد.

به گزارش چابک آنلاین، محمودرضا طاهری افزود: باوجود اطلاع‌رسانی‌های مکرر اداره‌کل، مبنی بر ممنوعیت بهره‌برداری از تجهیزات بازی بدون مجوز استاندارد، همچنان شاهد فعالیت این تجهیزات و قصور بهره‌برداران آن هستیم؛ که با تلاش کارشناسان و بازرسان استاندارد، از ابتدای سال تاکنون و نیز با اجرای طرح تابستانه نظارت بر تجهیزات بازی در استان، ۴۴ شهربازی پلمب شد.

وی با اشاره بر اینکه به شهربازی‌های بدون مجوز، اخطار و فرصت برای رفع نواقص تجهیزاتشان داده‌شده‌است، گفت: اسامی شهربازی‌هایی که تاکنون اقدام موثری برای اخذ مجوز استاندارد نکرده‌اند، بدین شرح است: رفاه اتوبان یاسینی، بوستان میعاد در منطقه ۵، روبوکیدز باغ کتاب، مرکز خرید ایده‌آل خیابان امین الملک، نرگس تهرانسر و بازیکده خانواده حکیمیه در شهر تهران، امیرکبیر شهریار، شادان پارس خاوران و معلم در پاکدشت.

این مقام مسؤول ضمن هشدار به شهروندان نسبت به استفاده نکردن از تجهیزات غیراستاندارد، گفت: در نتیجه بازرسی و نظارت بر تجهیزات بازی، از ابتدای سال، برای حدود ۶۰۰ تجهیز شهربازی مجوز بهره‌برداری صادر شد.

 

ارسال نظر