شناسه خبر : 16368

اختصاصی چابک آنلاین؛

برای ساده سازی مفاهیم بیمه‌ای کار جدی انجام نشده است

برای ساده سازی مفاهیم بیمه‌ای کار جدی انجام نشده است

مدیر روابط عمومی شرکت بیمه تجارت‌نو، معتقد است که صنعت بیمه در زمینه تبلیغات آنطور که باید قوی ظاهر نشده و هنوز کاستی‌هایی وجود دارد.

چابک آنلاین، بهاره تاجر باشی، "رضا پورقاسم"، در گفت‌وگو با چابک‌آنلاین، افزود: درتمام جلسات مشترک که مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمه در آن حضور دارند به ضعف در بخش تبلیغات همگانی اذعان  شد و تصمیم برای  ساخت سریال  مشترک هم نشان می‌دهد که صنعت بیمه متوجه شده باید برای تقویت تبلیغات در این صنعت کار های اساسی انجام دهد. 

وی،"افزود: درحال حاضر شرکت‌های بیمه‌ای به صورت جداگانه فعالیت‌های تبلیغاتی در حجم‌های متفاوت و به صورت متمرکز و غیر متمرکز انجام می‌دهند اما به هرحال آن خواسته‌ای که درنظر صنعت بیمه بوده هنوز محقق نشده است.

وی، دررابطه با ساده سازی مفاهیم بیمه‌ای، گفت: با تحقیقاتی که دررابطه با این موضوع داشتیم متوجه شدیم که باید فرهنگ سازی خدمات بیمه را در سطح جامعه و در تمام طبقات لحاظ کنیم زیرا برای ساده سازی و پیاده سازی مفاهیم بیمه‌ای هنوز کار جدی  در صنعت بیمه انجام نشده است.

مدیر روابط عمومی شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهارداشت: به نظر می‌رسد که تبلیغات انجام شده در صنعت بیمه برای جامعه ملموس نبوده زیرا اگر ملموس بود باید بر ضریب نفوذ بیمه در کشور تاثیر بیشتری  می‌گذاشت.

پورقاسم، به پتانسیل موجود در روش‌های کسب‌وکارهای نوین بیمه‌ای اشاره کرد و توضیح داد: این روش‌ها را هم باید در فروش بیمه لحاظ کنیم به عنوان مثال فروش آسان محصولات بیمه‌ای باید از طریق استارت‌آپ‌ها انجام شود که این موضوع را چند شرکت بیمه آغاز کرده‌اند.

وی، اضافه کرد: شرکت بیمه تجارت نو هم در فعالیت های  خود بستر آی‌تی و جایگاه جدی  را درنظر گرفته و حتی  جلسات و دوره‌های مختلف با حضور مدیرعامل برگزار شد.

مدیر روابط عمومی شرکت بیمه تجارت‌نو، عنوان کرد: در تبلیغات صنعت بیمه باید به محتوای تبلیغات توجه بیشتری کرد در حالیکه به نظر می رسد در تبلیغات به شکل تبلیغ توجه بیشتری شده تا محتوا.

 

ارسال نظر